دسته‌بندی نشده

ساختمان پزشکان بهبود|شرق تهران

کلینیک بهبود داروسازم دات کام

ساختمان پزشکان بهبود|شرق تهران

ساختمان پزشکان بهبود برای افرادی که در شرق تهران و حتی در قسمت های دیگر میباشند یکی از بهترین کلینیک ها میباشد. این ساختمان با داشتن پزشکان و کادر مجرب همیشه پذیرای حال شما عزیزان میباشد. این کینیک با دارا بودن پزشک های متخصص در زمینه های زیبایی، دندان پزشکی، تزریقات و …. میباشد. یکی از زمینه هایی که کلینیک به طور تخصصی آن را دارا میباشد تخصص زیبایی است. زیبایی یکی از دقدقه های همیشگی افراد میباشد که معمولا به دنبال یک پزشک خوب و مجرب میباشند.

"<yoastmark


خدمات زیبایی کلینیک بهبود:

شامل( بوتاکس، ژل، مزوتراپی و…) میباشد. علاوه بر آن دندان پزشکی نیز با دارا بودن تخصص لازم در این زمینه، همواره میکوشد تا زیبایی را به شما هدیه کند. خدمات دندان پزشکی نیز شامل (کامپوزیت، روکش، جرم گیری، لمینت، ایمپلنت و….) میباشد.

داشتن یک تزریقات خوب و پرستاری مجرب نیز یکی از همان مواردیست که افراد همیشه به دنبال آن است. تزریقات کلینیک بهبود با داشتن مدارک معتبر انواع و اقسام خدمات را همچون( ویزیت در منزل، سرم تراپی، تنقیه، سوراخ کردن گوش، انواع پیرسینگ به جز زبان، بادکش، زالو، ختنه، بخیه زیبایی و….) را به شما عزیزان با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ارائه میکند.

از جمله خدمات دیگری که کلینیک بهبود به شما ارائه میکند خدمات مامایی و همچنین دکتر عمومی مجرب نیز میباشد که همیشه رفاه حال شما بیماران را تضمین میکند.

کلینیک بهبود همواره پذیرای شما عزیزان از سراسر دنیا میباشد. شما میتوانید جهت تعیین نوبت با شماره تلفن های 33083061 و 33083062 تماس بگیرید و از خدمات سرشار ساختمان پزشکان بهره مند شوید. از جمله تخصص های دیگری که در کلینیک به آن پرداخته میشود مامایی میباشد. مامایی یکی از موارد مهمیست که در همیشه باید مورد چک آپ قرار بگیرد و.. نزدیک بودن دکتر خوب یکی دیگر از دقدقه های مهم خانم ها میباشد.

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، بلوار ابوذر، بین پل دوم و سوم، کوچه ششم غربی، کلینیک بهبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.