دسته‌بندی نشده

خرید شربت اشتها آور

شربت اشتها آور داروسازم دات کام

خرید شربت اشتها آور

خرید شربت اشتها آور:به هر گونه بی میلی به خوردن غذا و یا چیز های دیگر بی اشتهایی یا anorexia میگویند. یکی از مهمترین سیگنال های بدن احساس ضعف و گرسنگی میباشد. از آنجایی که مغز و روده در این زمینه با هم کار میکنند میتوان گف در صورت بی اشتهایی باید حتما به دنبال دلیل آن بگردید. زیرا در رساندن پیام گرسنگی به بدن کم کاری شده است. دلایل بسیاری وجود دارد تا به بی اشتهایی مبتلا شوید. بی اشتهایی معمولا ریشه های روحی و جسمی دارد یا ممکن است دلایل دیگری نظیر کاهش وزن و سوء تغذیه داشته باشد. در صورتی که مشکلتان را درمان نکنید ممکن است مشکلات جدی تری به سراغتان بیاید. پس اگر دچار این علائم شدید بهتر است هر چه سریع تر به پزشک مراجعه کنید.

کم اشتهایی داروسازم دات کام

کم اشتهایی در داروسازم دات کام


خرید شربت اشتها آور:

در این میان شربت و داروهای مختلفی وجود دارد که میتواند به رفع کم اشتهایی کمک کند. شربت اشتها آور باریج از ترکیبات انار و عسل و نعنا تشکیل شده و در درمان بی اشتهایی در کودکان و بزرگسالان نیز کاربرد دارد.این ترکیبات با کاهش تهوع و خواص آنتی اکسیدانی به رفع بی اشتهایی کمک میکند.

"<yoastmark

شربت اشتهاآور باریــج Barij Appetizer Syrup 120 Ml

خرید شربت اشتها آور


علت کم اشتهایی:

کم اشتهایی دلایل مختلفی دارد. گاهی نیز ممکن است دلیل وجود یک بیماری دیگر نیز باشد. پس بهتر است به ریشه بیماری برگردید و آن را درمان کنید و پس از آن بی اشتهایی نیز درمان میشود.


باکتری و ویروس ها:

یکی از علت های مهم از دست دادن اشتها وجود ویروس ها و باکتری ها در بدن میباشد. این باکتری ها و ویروس ها میتواند خود را به شکل بیماری های مختلف همچون ذات الریه، ورم معده و روده، عفونت دستگاه تنفسی، مننژیت و… نیز باشد.

اگر اسهال، یوبوست و یا تهوع دارید یکی از دلایل آن میتواند ورم روده و معده باشد. در این حالت آخرین چیزی که به ذهنتان میرسد غذا خوردن است. در این صورت با موز نرم و برنج نرم و… به آرامی شروع به خوردن کنید.

شربت اشتها آور داروسازم دات کام

خرید شربت اشتها آور داروسازم دات کام

خرید شربت اشتها آور


علت های روانشناختی:

به هنگام اضطراب- استرس- غمگین بودن و… میتواند باعث بی اشتها یی شود. بی حوصلگی و استرس نیز میتواند از دلایل آن باشد. وقتی در شرایط استرس و اضطراب قرار میگیرید بدن احساس خطر میکند. هنگامی که در اضطراب و استرس باشد بدن آدرنالین ترشح میکند که قلب تندتر میزند. هنگامی که قلب تندتر بزند هضم غذا کند تر میشود و بنابراین باعث کم اشتهایی میشود. افسردگی ممکن است در برخی از افراد به صورت اشتهای زیاد به غذا خوردن خود را نشان دهد و در برخی دیگر به صورت کم اشتهایی خود را نشان دهد. افسردگی در برخی افراد ممکن است به صورت بی علاقگی به آشپزی نیز خود را نشان دهد.

برخی شرایط پزشکی نیز میتواند به این مشکل دامن بزنند مانند:

کم کاری تیروئید، ناراحتی کلیوی، هپاتیت، اچ آی وی، زوال عقل، نارسایی کبدی و… شود. سرطان در معده و روده بزرگ و کوچک و تخمدان میتواند باعث این مشکل شود. برخی از داروها عوارضی نیز دارند که که خود یکی از دلایل آن میباشد.

شربت اشتها آور داروسازم دات کام

خرید شربت اشتها آور داروسازم دات کام

خرید شربت اشتها آور


سرماخوردگی و آنفولانزا یا کرونا:

هنگام بیماری سیستم ایمنی بدن فعال میشود در این حالت بدن هورمون سیتوکین را ترشح میکند که باعث احساس خستگی و کم اشتها یی شود بنابر این بدن دستور استراحت میدهد تا بتوانید انرژی لازم را به دست بیاورید. در این حالت با خوردن غذاهای سبک اما مقوی میتوانید انرژی لازم را به دست آورید.


بارداری:

در دوران بارداری نیز به خاطر تغییرات هورمونی و کم خونی و کمبود گلوبول قرمز ممکن است کم اشتها یی رخ دهد. خود کم خونی نیز یکی از مهمترین دلایل کم اشتهایی نیز میباشد.ضربه مغزی، میگرن و سالخوردگی نیز میتواند از اصلی ترین دلایل آن باشد.

بی اشتهایی در بارداری داروسازم دات کام

بی اشتهایی در بارداری


درمان بی اشتهایی:

اگر به نزد پزشک بروید ممکن است برای رفع مشکل، دارو های ضد افسردگی تجویز کند که باعث برگشتن اشتها نیز گردد. علاوه بر آن داروهای مختلفی نیز هستند که باعث افزایش اشتها نیز میشود.

برای معرفی یکی از بهترین شربت های درمان کم اشتهایی میتواتن به شربت پدیابست اشاره کرد. این شربت با به همراه داشتن ترکیبات زنجبیل، کاسنی، شنبلیله میتواند بی اشتهایی را به طرز شگفت انگیزی کاهش دهد.

 

شربت پدیابست اپتایت Appetite PediaBest 150Ml Syrup

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.