دسته‌بندی نشده

مراحل آرایش صورت

مراحل آرایش داروسازم دات کام

مراحل آرایش صورت:

مراحل آرایش صورت: امروزه دنیای آرایش و مد به صنعت بزرگی تبدیل شده که همه میکوشند تا از این چرخه و صنعت عقب نیفتند. اگرچه خوشبختانه صنعت مد و آرایش به سمت زیبایی طبیعی یا به اصطلاح نچرال بیوتی میرود. از همه این موارد گذشته داشتن پوستی زیبا باعث بی نیاز شدن شما از آرایش سنگین میشود. پس قبل از آرایش ابتدا باید به دنبال رطوبت رسانی و همچنین مرطوب کردن پوست خود باشید.

پس از شستشو صورت توصیه میشود تا از مرطوب کننده استفاده کنید. دقت کنید که از ماساژ زیاد مرطوب کننده بر روی پوست جلوگیری کنید. زیرا ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.

مراحل آرایش داروسازم دات کام

مراحل آرایش داروسازم دات کام

مراحل آرایش صورت


نحوه استفاده از مرطوب کننده:

مرطوب کننده در هر قسمت از صورت باید به صورت متفاوتی استفاده شود. در قسمت گونه باید به صورت دورانی مالیده شود. در قسمت بینی باید از قسمت پایین بینی و به سمت پیشانی کشیده شود. در قسمت پیشانی سعی کنید به صورت ضربدری بر آن استفاده کنید. در قسمت لب و چانه به صورتی انجام شود تا به صورت کامل پوشیده شود. و موقع پخش کردن آن از پایین رو به بالا کشیده شود.

مراحل زیرسازی و آرایش به صورت زیر میباشد:

1: پاک کردن پوست

2: پرایمر

3: کرم پودر

4: کانسیلر

5: پنکیک

6: رژگونه

7: آرایش ابرو

8: سایه

9:خط چشم

10: ریمل

11: رژ لب

مراحل آرایش صورت


پاکسازی صورت و لب:

پوست صورت و لب ها چون مدام در حال تغییر است. و همچنین سلول های مرده میریزند و سلول های جدید جایگزین میشود باید پوست را از این موارد حذف کرده تا به زیر ساخت پوستی مناسب برسید.

از روش های پاکسازی پوست میتوان به استفاده از فوم شستشو یا ژل شستشوی مناسب پوست خود اشاره کرد که میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. و پوست خود را آماده یک آرایش و تغییر زیبا و طبیعی کنید. دقت داشته باشید اگر بیس کار که پوست میباشد مرتب و تمیز نباشد آرایش شما مصنوعی به نظر میرسد.

پرایمر:

مرحله بعدی استفاده از پرایمر میباشد. پرایمر زیرساز آرایش میباشد و قبل از انجام هر کاری بر روی صورت باید از آن استفاده کنید پرایمر علاوه بر زیبا و شفاف کرد پوست شما باعث میشود تا محصولات آرایشی به راحتی و زیبایی بر روی پوست بخوابد. پس مرحله دوم استفاده از پرایمر است.

کرم پودر:

مرحله سوم استفاده از کرم پودر متناسب پوستتان میباشد. که با انواع برندهای مختلف و قیمت های گوناگون در بازار عرضه میشود. کرم پودر ها با انواع طیف رنگی میتواند خواسته شما را از

یک کرم پودر خوب براورده کند.

کرم پودر داروسازم دات کام

کرم پودر داروسازم دات کام

کانسیلر:

کانسیلر در انواع مختلف جامد، مایع، ماتیکی و… وجود دارد و با توجه به نوع پوست شما مورد استفاده قرار میگیرد. کانسیلر با تغییر دادن تناژ قسمت های مختلف پوست به زاویه سازی و تغییر و بهتر نشان داده شدن صورت کمک میکند. کانسیلر در دو رنگ تیره و روشن وجود دارد که با استفاده درست و مناسب در هر قسمت صورت کارایی آن تثبیت میشود.

پنکیک:

استفده از پنکیک به شما کمک میکند تا آرایشی زیباتر و شیک و یکدست داشته باشید. و همچنین باعث ماندگارتر شدن آرایش بر روی پوست میشود.

رژگونه:

مرحله بعدی رژگونه میباشد که در پیگمنت های بسیار و همچنین در انواع مختلف مایع و پودری و غیره در بازار میباشد. استفاده از رژگونه به حد چشمگیری آرایش را جذاب تر میکند و باعث افزایش اعتماد به نفس میشود.

آرایش ابرو:

یکی دیگر از راه های داشتن آرایشی زیبا رسیدگی به ابروها میباشد. که افراد با توجه به علایق و سلایق خود از انواع مختلف سایه و مداد و… استفاده میکنند. باید دقت کنید تا از رنگ مناسب ابرو و مو خود استفاده کنید.

مراحل آرایش صورت

سایه:

سایه نیز یکی از مراحل آرایش است که با توجه به رنگ لباس با آن ست میشود. و زیبایی بسیاری را به صورتتان میبخشد.

مراحل آرایش چشم داروسازم دات کام

سایه چشم

خط چشم:

استفاده از خط چشم در آرایش میتواند زیبایی را به شدت به شما ببخشد. و آنقدر چشم گیر است که حتی اگر هیچ گونه آرایشی نداشته باشید به راحتی میتواند زیبایی شما را چند برابر کند. خط چشم اشکال مختلفی دارد. که هر کدام را میتوان بر اساس فرم چشم ها نوع آن را انتخاب کرد.

ریمل:

مرحله بعدی استفاده از ریمل است که چشم ها را درشت تر و مژه ها را بلند تر نشان میدهد. دقت داشته باشید که موقع استفاده از ریمل مدام پلک بزنید. و فرچه ریمل را به صورت 75 درجه نگه دارید.

مراحل آرایش صورت

رژ لب:

رژ لب را در مرحله آخر و رنگ آن را متناسب با آرایش و لباس خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.