دسته‌بندی نشده

شیشه شیر بیبی لند

شیشه شیر داروسازم دات کام

شیشه شیر بیبی لند:

شیشه شیر بیبی لند با در نظر گرفتن نیاز های نوزاد شیشه شیر هایی تولید کرده تا بتواند سلامت کودکتان را تضمین کند. این شیشه شیر که دارای سری ارتودنسی میباشد که از دندان و لثه های فرزند دلبندتان محافظت میکند. گرچه نظرات تمام پزشکان و متخصصان این است تا از شیشه شیر و پستونک برای آرام کردن نوزاد استفاده نکنید اما اگر مجبور باشید میتوانید با سری ارتودنسی از لثه ها محافظت کنید. زیرا که در آینده فورم دندان های کودک را تحت تاثیر قرار میدهد.

شیشه شیر های بی بی لند با در نظر گرفتن این مشکلات احتمالی بهترین محصول را ارئه میکند. و سبب راحتی شما و نوزادتان میشود. این شیشه شیر از صفر ماهگی تا 6 ماهگی نوزاد را ساپورت میکند. شیشه شیر بیبی لند محصول ایران است. و همچنین در اندازه های متفاوت وارد بازار شده و سبب راحتی حال شما میشود و نیاز های شما را براورده میکند.

شیشه شیر بیبی لند داروسازم دات کام

مزیت های شیشه شیر بیبی لند

این شیشه شیر از مواد سبک و شفاف تولید شده و دارای قابلیت قرار دادن آن در ماکرویو را دارد. همچنین در برابر شوک حرارتی مقاوم است . جنس آن از شیشه پیرکس است و دارای سری های سیلیکونی نیز میباشد.

برند این محصول بیبی لند میباشد و از شرکت سازنده کالا کودک توس وارد بازار میشود. در این محصول از مواد طبیعی و دست اول استفاده شده که سلامت کودکتان را تضمین میکند. انتخاب شیشه شیر خوب از جمله کار های ضروری هر والدینی است که به سلامت فرزند خود اهمیت میدهد. این شیشه شیر بدون هیچ نشتی میباشد. و این به مادر این امکان را میدهد که در هر جا بدون نگرانی به شیر دادن به فرزند خود اقدام کنید. بطری شیر قابلیت تفکیک از یکدیگر را دارد و این قابلیت باعث شستشو راحت تر آن میشود و به استریل شدن آن کمک بسزایی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.