دسته‌بندی نشده

مولتی ویتامین انرژکس چیست و چه کاربردی دارد ؟

مولتی ویتامین انرژکس داروسازم.کام

مولتی ویتامین انرژکس

زندگی ماشینی امروزه و دور تند آن موجب تغذیه نامناسب بسیاری از افراد گردیده است. عدم تغذیه مناسب مانع تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن وکمبود برخی از آنها شده است. مولتی ویتامین انرژکس با تامین انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن، نقش مهمی را در حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و افزایش قدرت بدنی آقایان ایفا می‌کند.

مولتی ویتامین انرژکس گلدن لایف محصول  تحت لیسانس شرکت وایتکس (گلدن لایف) استرالیا می باشد. این محصول در شرکت درمان یاب دارو تولید و بسته بندی گردیده است.

این مکمل جزو  بهترین مکمل های مورد استفاده آقایان در کشور است. مکمل تقویتی مذکور حاوی ویتامین ها و مینرال هایی است که موجب بهبود متابولیسم بدن، تقویت انرژی و کسالت های روز مره، همچنین تقویت میل جنسی در آقایان می گردد.

 

ویژگی ها

  • افزایش دهنده انرژی و قدرت بدنی
  •  کاهش دهنده استرس و تقویت حافظه
  •  تقویت سیستم ایمنی
  •  بهبود گردش خون در مغز و اندام‌های بدن
  • آنتی‌اکسیدان و سم‌زدایی از کبد

مولتی ویتامین انرژکس داروسازم.کام

ترکیبات

  1. ویتامین های گروه B
  2. ویتامین‌ C و E
  3. ویتامین D3 و کلسیم
  4. زینک یا روی
  5. عصاره های جینسینگ ، جینکوبیلوبا ، تریبلوس ، خارمریم
  6. آنتی اکسیدان های سلنیوم و کوآنزیم کیوتن

 

فواید مولتی ویتامین انرژکس

این مکمل سرشار از ویتامین ها و مینرال های مورد نیاز بدن است. با توجه به سبک زندگی امروزه ما ، اکثر افراد دچار کمبود ریزمغذی های مورد نیاز بدن هستند. ترکیبات مولتی ویتامین دارای خواص بی نظیری است که برای حفظ سلامت عمومی بدن نه تنها لازم است بلکه باید روزانه نیز مصرف شود.

فواید این مکمل بی نظیر عبارتند از :

 

  • سلامت مفاصل و استخوان‌‌ها

مولتی ویتامین انرژکس حاوی ویتامین D بوده که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن به جذب کلسیم نیز کمک می کند . ویتامین دی برای محافظت از عضلات، اعصاب و استخوان های سالم بسیار مفید است.

مکمل انرژکس در تقویت مفاصل و استخوان کاملا موثر است.

 

  • کاهش احتمال بزرگ شدن پروستات

ویتامین C و دیگر عناصر آنتی اکسیدان موجود در مولتی ویتامین انرژکس گلدن لایف در سلامت پروستات بسیار تاثیرگذار می باشد.

 

  • تقویت قوای آقایان

مکمل انرژکس جزو مکمل های تقویتی آقایان است که در تقویت قوای جسمی آنان بسیار موثر است. ترکیبات استروئیدی موجود در این مکمل سبب افزایش تولید هورمون های جنسی مردانه شده و به عنوان پری هورمون عمل کنند.

 

  • افزایش باروری آقایان

عصاره های موجود در مولتی ویتامین انرژکس مانند جینسینگ و خارخسک برای تقویت قوای آقایان بسیار کاربردی هستند. ترکیبات موجود در این مکمل با مکانیسم های مختلف و افزایش تعداد اسپرم ها به تقویت میل و باروری آقایان کمک می‌کنند.

 

  • ضد اضطراب و افسردگی

عصاره های موجود در این مکمل موجب جلوگیری از اضطراب و افسردگی می گردند. جینسینگ دارای خواص آنتی اکسیدانی است که علاوه بر تقویت قوای جسمی و جنسی آقایان ، ضد اضطراب و افسردگی است. همچنین جینکوبیلوبای موجود در این مکمل با آزاد کردن نیتریک اکسید موجب بهبود گردش خون در مغز شده و در نتیجه  تمرکز را افزایش داده و به بهبود حافظه کمک می کند.

 

  • مولتی ویتامین انرژکس داروسازم.کام

  • افزایش انرژی

تمامی ترکیبات موجود در مولتی ویتامین انرژکس موجب افزایش انرژی و کاهش استرس می گردند.  این مکمل همچنین برای رفع بی میلی و خستگی های روزمره مفید است . این ترکیبات در تقویت عضله سازی و افزایش انرژی مردان بسیار موثر است. خواص آرامش بخش این مکمل قوای آقایان را افزایش داده و استرس و اضطراب را کاهش می دهد.

 

  • آنتی اکسیدان و سم زدای کبد

سیلی مارین موجود در این مکمل در عملکرد کبد بسیار موفق عمل کرده است.  همچنین برای دفع سموم به ویژه در افرادی که الکل و دخانیات مصرف می کنند موثر بوده و در بازسازی سلول های کبدی نیز کمک کننده است.

 

  • تقویت سیستم ایمنی

این مکمل حاوی روی، سلنیوم و ویتامین C بوده که  به تقویت سیستم ایمنی و افزایش توانایی بدن کمک می کند.

 

 

نحوه مصرف مولتی ویتامین  انرژکس

این مکمل را روزانه و یه صورت هر روز 1 عدد  ، مورد استفاده قرار دهید. بهترین دوره مصرف برای این مکمل 3 ماه می باشد. برای مشاهده تاثیرگذاری این مکمل بهتر است دوره را تکمیل نمایید.

 

بهترین زمان مصرف

بهترین زمان توصیه شده برای مصرف مولتی ویتامین ، همراه وعده غذایی می باشد.  زیرا امکان جذب عناصر مغذی به همراه ناهار و یا شام افزایش می یابد.

 

عوارض مکمل انرژکس

مشاهدات حاکی از آن است که مولتی ویتامین ها تقریبا بدون عوارض هستند . در هر صورت  استفاده بیش از حد هر مکمل و دارویی مجاز نمی باشد.

از آن جایی که این مکمل ویژه آقایان است ، بهتر است زنان باردار و یا شیرده برای استفاده از این مکمل با پزشک خود مشورت نمایند.

همچنین افراد با بیماری های خاص و یا در صورت استفاده از داروهای دیگر، برای استفاده از این مکمل حتما به پزشک یا داروساز اطلاع دهند.

 

مولتی ویتامین انرژکس را از کجا بخریم ؟

اگر قصد خرید بک مکمل تقویتی را  دارید داروخانه شبانه روزی دکتر حبیبی یکی از معتبرترین مراکز خرید محصولات  دارویی ، آرایشی، بهداشتی و مراقبتی می‌باشد که محصولات خود را بصورت اورجینال و در برندهای متنوع که مورد سلیقه عموم مردم باشد با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت https://daroosazam.com محصولات مورد نظر خود را از طریق سایت بصورت آنلاین سفارش داده و به موقع تحویل بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.