دسته‌بندی نشده

میان وعده های سالم مناسب محل کار

میان وعده های سالم داروسازم.کام

میان وعده های سالم مناسب محل کار

میان وعده های سالم نقش موثری در تامین مواد مغذی بدن دارند. اسنک های سالم در رشد و انرژی بدن بسیار موثر هستند. میان وعده سالم در بهتر انجام دادن کار خیلی کمک کننده است. استفاده از تنقلات ناسالم بعنوان میان وعده بسیار مضر بوده و مصرف آنها نه تنها اشتها را از بین می برد بلکه این مواد حاوی چربی اشباع شده و تاثیرات منفی بر سلامت عمومی دارد.

با آماده کردن میان وعده سالم و رژیمی می توانید به تامین مواد مغذی و انرژی مورد نیاز بدن خود در طول روز کمک کرده.  تا مغز بتواند عملکرد بهتر و تمرکز بالاتری داشته باشد . از آنجایی که مصرف یک میان وعده سالم برای محل کار ضروری است ، در این مطلب به معرفی چند میان وعده سالم پرداخته ایم .

ساندویچ‌های کوچک میان وعده مناسب

یک ساندویچ کوچک که شامل نان‌ غلات کامل ، سبریجات ، ورقه‌ای نازک از گوشت یا مرغ می باشد ، می تواند سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها باشد. این ساندویچ نه تنها  نیاز شما را رفع می کند بلکه کالری اندکی نیز دارد که عدد آن به ۳۰۰ هم نمی‌رسد.

گزینه‌های دیگر برای ساندویچ بعنوان یک اسنک سالم عبارتند از :

  • ساندویچ کره بادام زمینی
  • ساندویچ تخم مرغ
  • ساندویچ تن ماهی
  • ساندویچ نون و پنیر و سبزی

آجیل مخلوط

انواع آجیل‌ها دارای مواد معدنی و ویتامین‌های مفید هستند . آجیل ها برای عملکرد بهتر مغز کاملا مفید بوده . و کمبود این مواد را در بدن جبران می‌کنند. آجیل مخلوط از آن میان وعده های لذت بخشی است که مناسب سرکار بوده . و شما می‌توانید آن را در هر زمانی از روز مصرف کنید.

بهتر است بادام و گردو را حتما در آجیل خود جای دهید. زیرا حاوی ویتامین D بوده که این ویتامین برای رفع خستگی ضروری است.

گرانولای خانگی

گرانولا از آن اسنک هایی است که با مصرف یک تکه کوچک آن تا چند ساعت سیر و پر انرژی می‌شوید. گرانولا ترکیبی از میوه‌های تازه، دانه‌ها و آجیل است . که یک اسنک مناسب سرکار می باشد . یک تکه متوسط گرانولا بیش از ۲۰ درصد آهن و ویتامین C  داشته  و دارای ۵ گرم فیبر و ۸ گرم پروتئین است .

 

خرما میان وعده ای سالم

خرما یکی از بهترین انرژی زاهای طبیعی است. خرما به خاطر خواص درمانی و ارزش غذایی بالایی که دارد، به رفع خستگی روزانه کمک می کند. خرما به خاطر داشتن ویتامین‌ها و املاح زیاد، انرژی شما را بالا می‌برد و باعث رفع خستگی می‌شود. خرما می تواند بهترین وعده غذایی باشد . وقتی که قند خون شما افتاده و حسابی گشنه شده‌اید. این میان وعده بهترین جایگزین برای شکلات‌های ناسالم و پر از قند، است.

میان وعده داروسازم.کام ماست و میوه

یک ظرف کوچک ماست یونانی با میوه‌های تازه می تواند میان وعده‌ای سالم و مقوی محسوب گردد. ترکیب ماست و میوه حاوی پروتئین، کلسیم و پربیوتیک  بوده که می‌تواند یکی از عناصر مطلوب هر رژیم غذایی باشد.

 

میوه‌های فصل

میوه تازه یکی از خوشمزه ترین و سالمترین میان وعده های انتخابی است . چنانچه پوست کندن میوه مزاحم کار شما می شود ،  می‌توانید خرد شده ترکیبی از چند میوه را در ظرفی مناسب قرار دهید و به محل کارتان ببرید.

میان وعده داروسازم.کامذرت بو داده

ذرت هم چون فیبر فراوان دارد در دسته غلات کامل قرار می‌گیرد و تا زمانی که به ذرت مواد دیگر اضافه نکنید، کالری بسیار اندکی به بدن‌تان وارد می‌کند. می توانید بسته‌های کوچک ذرت را با خود، به‌عنوان اسنک، به محل کار ببرید. اگر دوست ندارید ذرت را به‌صورت جداگانه بخورید، چاشنی‌های مطلوب‌تان را به ذرت اضافه کنید یا کمی پنیر پارمزان روی آن بپاشید . سه فنجان ذرت بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از فیبر موردنیاز روزانه را تأمین می‌کند.

میان وعده داروسازم.کاممیوه های خشک

درست است که میوه های تازه بسیار مفید هستند، اما از آنجا که حمل چند میوه تازه مشکلات خود را دارد . و همیشه همه ی میوه های تازه در دسترس نیستند ترکیب میوه های خشک می تواند بهترین جایگزین باشد. ترکیب میوه های خشک نه تنها یک میان وعده شیرین و خوشمزه هستند بلکه دارای فیبر بالا و پتاسیم فراوان هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.