آرایشی بهداشتی

میکرودرم و جوانسازی پوست ، بهترین کلینیک شرق تهران

میکرودرم.داروسازم.کام

میکرودرم چسیت ؟

یکی از متدهای جوانساز پوست صورت میکرودرم می باشد. این روش اولین بار در سال ۱۹۸۵ در ایتالیا انجام شد. میکرودرم یکی از روش های درمانی نوین و از کم‌عارضه‌ترین روش‌های جوانسازی پوست صورت به شمار می‌رود. در حال حاضر این متد درمانی در کلینیک بهبود نیز استفاده می شود .

میکرودرم صورت روشی کاملا غیرتهاجمی، غیرشیمیایی است که جهت پاکسازی و جوانسازی پوست استفاده می گردد. عمل میکرودرم بسیار آرام و سطحی است اما به کمک آن می‌توان تمام سلول‌های مرده سطح پوست را از بین برد  و حتی برای از بین بردن مشکلات عمیق پوستی استفاده کرد.

میکرودرم ابریژن چیست ؟

میکرودرم ابریژن یکی از روشهای میکرودرم است که در سال ۱۹۹۶ مورد تایید سازمان FDA قرار گرفت. در روش غیر تهاجمی میکرودرم ابریژن با استفاده از تکنیک‌های مختلف، لایه‌ی سطحی پوست برداشته شده و پس از التیام کامل، سطح جدید پوست زیباتر، یکدست‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

میکرودرم ابریژن به سبک ها و روشهای مختلفی انجام می شود ولی کلیات همه یکسان است. اساس میکرودرم لایه‌برداری فیزیکی است. در واقع در این روش بدون استفاده از مواد شیمیایی و به کمک شیوه‌های خاص، لایه‌ی شاخی پوست به نحوی سابیده و برداشت می‌شود. این سابیدن پوست در میکرودرم به کمک ذرات کریستالی و یا با استفاده از دستی‌های نوک الماسی انجام می‌گردد.

تقریباً بلافاصله پس از اتمام درمان، نتایج میکرودرم ( پوست لطیف‌تر، شفاف‌تر و یکدست‌تر از نظر رنگ و بافت ) قابل مشاهده است.

روش های مختلف میکرودرم آبریژن

میکرودرم آبریژن با نوک الماسی

در این روش با کمک دستگاهی که سری آن از الماس‌های ریز ساخته شده، به لایه برداری پوست می پردازند.  میکرودرم آبریژن با نوک الماسی معمولا جهت پاکسازی مناطق حساس صورت چون اطراف چشم، دور لب‌ها و.. استفاده می‌شود.

میکرودرم آبریژن کریستالی

سری دستگاه میکرودرم در این روش ساخته شده از کریستال‌های ظریفی  است که از جنس اکسید آلومینیوم هستند. سری دستگاه میزان لایه‌برداری سطح پوست را کنترل نموده ، خراش‌هایی به صورت جزئی روی پوست ایجاد کرده که باعث از بین رفتن و تراشیدن سلول‌های مرده پوست می شود.

این دستگاه شامل یک ورودی و یک خروجی می شود. لایه‌های مرده را مکیده و از طرفی به پاکسازی سطح پوست کمک می‌کند.

میکرودرم هیدروژن ابریژن

در این روش جدید از از یک افیوژن پوستی استفاده می‌شود. در این روش لایه‌های مرده سطح پوست از بین می‌رود و از طرفی مواد ترمیم کننده و تقویت کننده وارد سلول‌های پوستی می‌شود. میکرودرم هیدروژن ابریژن  افزایش خون رسانی سطح پوست را سبب شده و باعث سرعت  بخشیدن به ترمیم پوست صورت می‌شود.

فواید استفاده از  میکرودرم ابریژن

  • بهبود چین و چروک‌های سطحی و ظریف
  • رفع شل شدن پوست
  • یکدست کردن رنگ پوست
  • هماهنگی در بافت پوست
  • رفع خال‌ها و ضایعات قهوه‌ای رنگ ناشی از افزایش سن
  • رفع لکه‌های تیره‌ بعد از درمان آکنه
  • رفع جای زخم یا اسکار
  • رفع ملاسما

میکرودرم.داروسازم.کام

نحوه انجام میکرودرم

پزشکان و مشاوران متخصص در کلینیک بهبود با توجه نوع پوست ، روش مورد استفاده میکرودرم صورت را انتخاب می نماید. ضروری است پوست صورت عاری از هرگونه چربی و آلودگی  و کاملا شسته و تمیز باشد.

سپس با استفاده از دستگاه مورد نظر و تراشیدن لایه‌های مرده سطح پوست به روشن شدن و شفاف شدن پوست صورت کمک می‌کند. و به کمک مواد ترمیم کننده و پاکسازی سطح پوست جوانی را به پوست شما برمیگرداند.پس از اتمام  ، پوست باید با استفاده از آب ولرم شستشو داده شود و سپس خشک شود.

پس از درمان امکان دارد کمی احساس تورم یا آفتاب سوختگی داشته باشید که طی چند روز برطرف شده و تخفیف می باید. معمولا برای جلوگیری از بروز عوارض ، پزشک توصیه می کند پس از شستشو صورت، از کرم اکسیددوزنگ یا کالامین استفاده شود. البته عمل میکرودرم دردی ندارد و به داروی بی حسی نیازی نیست.

مدت زمان درمان در یک جلسه برای صورت بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه و برای گردن حدود ۲۰ دقیقه می باشد.

فواصل و تعداد جلسات درمانی بسته به نوع درمان و نوع پوست ، برای دستیابی به بهترین نتایج جوانسازی، بین ۵ تا ۱۶ جلسه درمانی نیاز است. قابل ذکر است نتایج هیچ کدام از روشهای جوانسازی دائمی نیست و نیاز به تمدید دارد. نتیجه حاصل از میکرودرم معمولا بین 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد.

موارد منع درمان

  • در صورت داشتن زخم باز
  • وجود تبخال در صورت
  • در صورت ابتلا به عفونت پوستی
  • ابتلا به آکنه فعال ، زگیل، اگزما، پسوریازیس، لوپوس
  • در صورت داشتن مشکلات عروق یا دیابت کنترل نشده

توصیه های پیش از درمان

  • مشاوره با پزشکان و مشاوران متخصص در کلینیک بهبود
  • یک هفته قبل از درمان آفتاب نگرید.
  • از سولاریوم و کرم‌های برنزه کننده، کرم ها و ماسک های لایه بردار هم استفاده نکنید.

توصیه های پس از درمان

  • مرطوب نگه داشتن و استفاده از کرم‌های مناسب
  • استفاده نکردن از محلول‌ها، کرم‌ها و سایر داروهای موضعی ضد جوش و آکنه حداقل تا یک روز
  • استفاده از کرم‌های ضد آفتاب کاملا ضروری است.
  • چنانچه سابقه‌ی تبخال دارید، احتمال فعال شدن ویروس عامل بیماری وجوددارد. در این موارد نوصیه می شود 48 ساعت قبل از جلسه درمان شروع به مصرف قرص آسیکلویر نمایید.

 

کلینیک بهبود

کلینیک بهبود بهترین کلینیک در شرق تهران

واقع در خیابان پیروزی ، بلوار ابوذر ، پایین تر از پل دوم ،

نبش ششم غربی ، پلاک 1 ، با کادری مجرب و متخصص

آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید جهت رزو نوبت و یا مشاوره پیش از

درمان با شماره های 2-33083061 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.