دسته‌بندی نشده

چرا مو چرب می شود|داروسازم دات کام

چرا مو چرب می شود|داروسازم دات کام

چرا مو چرب میشود ، داروسازم دات کام به شما می گوید که چرا مو چرب میشود؟چرب شدن سریع مو از مشکلات بسیار رایجی میباشد که افراد از آن رنج میبرند . وقتی هرروز صبح از خواب بیدار میشوید و جلوی آینه با ظاهر ژولیده و موهایی چرب و بهم ریخته مواجه میشوید ،

چه حسی به شما دست میدهد؟

چرا مو چرب میشود مسلما خیلی روزها زمان محدودی در دسترس شماست و وقت دوش گرفتن در هر زمانی را ندارید در نتیجه باید راهی را پیدا کرد تا از ریشه این مشکل را حل نمائید.

شامپو متعادل کننده موهای چرب ژاک آندرل Jacques Andhrel

 



علت چرب شدن مو چیست؟

چرب شدن موها دلایل مختلفی دارد که در این مقاله با آنها آشنا می شوید:

آلودگی هوا

یکی از دلایل دیگر در چرب شدن سریع مو آلودگی هوا و وجود آلاینده های موجود در هوا میباشد ،افرادی که روزانه بیشتر  زمان خود را خارج از منزل بسر میبرند بیشتر از معرض آلودگی هوا و چرب شدن موها قرار میگیرند.

(مقاله چرا مو چرب میشود ؟ در داروسازم دات کام)

دست زدن به مو

پوست دست حاوی چربی و آلودگی می باشد چون کف دستها بصورت طبیعی دچار تعرق و ترشح چربی میشود ،هنگامیکه بطور مداوم با موها ور برویم مو سریع تر چرب خواهد شد .

استرس و اضطراب

یکی از دلایل مهم در چرب شدن مو هم استرس و اضطراب میباشد ،یک هورمون به نام آندوژن نقش این هورمون کنترل چربی به نام سبوم  است ،در نتیجه زمانیکه شخص دچار تنش و استرس میشود بر روی این هورمون تاثیر گذاشته و در تسریع چرب شدن مو اثر دارد.

شست وشوی بیش از حد مو

زمانی که مو را هرروز بشویید چربی طبیعی پوست کف سر از بین میرود ،مناسبترین فاصله زمانی برای حمام و شست و شوی موها دو تا سه هفته در هفته میباشد.

(مقاله چرا مو چرب می شود ؟ در داروسازم دات کام)

براشینگ و سشوار بیش ازحد

استفاده از لوازم برقی و حرارتی داغ دلیل خیلی مهمی برای چرب شدن موها میباشد .هر چقدر کمتر از این ابزار استفاده کنید بهتر است.

استفاده از شامپوی نامناسب

اگر جنس موی خود را به خوبی نشناسید و از شامپوی نامناسبی استفاده کنید ،دچار مشکلاتی میشوید همانند :خشکی بیش از حد یا چرب شدن بیش از حد مو .

شامپو متعادل کننده چربی موی سریتا یکی از محصولات بسیار پرفروش و پرطرفدار برای رفع این مشکل می باشد .

شامپو تقویت کننده مو مناسب موهای چرب سریتا Cerita FortifyingShampoo

(مقاله چرا مو چرب میشود ؟ در داروسازم دات کام)

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.