دسته‌بندی نشده

تقویت جنسی

یکی از نیازهای مهم انسان میل جنسی است که نقش اساسی را در گرمی و بهبود روابط زناشویی ایفا می کند. امروزه زنان و مردان بسیاری با مشکل سرد مزاجی و کاهش میل جنسی مواجه هستند. عدم توانایی در برقراری رابطه جنسی مطلوب می‌تواند به مرور بر کیفیت و صمیمیت زندگی زناشویی اثرات منفی به جای گذارد. لذا افزایش  کیفیت رابطه جنسی و تقویت جنسی سبب می شود بسیاری از مسائل عاطفی زوجین برطرف شود.  مطالعات اخیر نشان می دهند که رابطه جنسی سبب کاهش استرس و اضطراب، افزایش حس شادی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش روان رنجوری و تسکین درد می شود.

به همین روی، افزایش میل جنسی یکی از مسائل مهمی است که همواره مورد بحث زوجین بوده، البته روش های زیادی وجود دارند که به فرد کمک می کنند تا به تقویت جنسی بپردازد و کیفیت این رابطه را افزایش دهد.

دلایل کاهش میل جنسی

میل و رابطه جنسی از مهمترین موضوعاتی است که در رابطه زناشویی مطرح می‌شود ؛ به همین دلیل کاهش میل جنسی و عدم تعادل در برقراری آن تاثیرات فراوانی بر زندگی زناشویی می‌گذارد. از عوامل تاثیرگذار در حیطه زندگی زناشویی که تبعات زیادی را در پی دارد، می‌توان به کاهش میل جنسی در زنان و آقایان اشاره نمود؛ کاهش میل جنسی باعث می‌شود که فرد توانایی‌ کافی در رفع نیازهای جنسی خود و همسرش را نداشته باشد.  برای مثال عدم تحرک، چاقی، مصرف مواد مخدر، الکل و … از مواردی هستند که در این حوزه تاثیر بسزایی می‌گذارند

از دیگر دلایل افت میل جنسی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • بی توجهی مردان به شناخت نقاط حساس بدن خانم‌ها برای تحریک
  • قربانی آزار و اذیت جنسی و تجاوز در طول دوران زندگی
  • مصرف دارو برای درمان اختلالات خلقی و عصبی
  • خشکی واژن در زنان و ایجاد درد در هنگام رابطه جنسی
  • افراط در سکس و تقاضای مداوم آن
  • عدم محبت و درک از سوی شریک جنسی
  • ترس یا درگیری با بیماری‌های مقاربتی
  • کاهش یا افزایش در ساخت هورمون‌های جنسی
  • عدم وجود رضایت از اندام‌های جنسی
  • بیماری‌های پوستی و سایر بیماری ها
  • تغییرات ظاهری و عدم تناسب اندام
  • تحمل استرس و اضطراب شدید
  • اختلالات نعوظ و زود انزالی
  • بحث های مکرر خانوادگی
  • آشفتگی و درگیری ذهن
  • عدم اعتماد به نفس

علل کاهش میل جنسی

علائم کاهش میل جنسی در زنان و مردان

همانطور که بیان شد ،کاهش میل جنسی در حال فراگیر شدن است و از آنجایی که مردم از بازگو کردن آن و یا اقدام برای خرید قرص از داروخانه شرم دارند ،  کم‌تر مورد بحث قرار می‌گیرد و با وجود آسیب رساندن به سلامت در تاریکی باقی مانده است . عدم توانایی برقراری رابطه جنسی مطلوب به مرور زمان می‌تواند کیفیت و صمیمیت زندگی زناشویی را تحت تاثیر قرار دهد. از همین‌رو کشش و میل جنسی در هر دو طرف (زن و مرد) نقش مهمی در ایجاد یک رابطه موفق ایفا می‌کند. عدم تمایل به انجام و برقراری رابطه جنسی ، عدم شروع رابطه جنسی و فرار از آن ، عدم تحریک در رابطه جنسی ، عدم لذت از رابطه جنسی از جمله علائم کاهش میل جنسی در آقایان و بانوان می باشد و بهتر است زوجین با دیدن هر یک از این علائم به فکر رفع مشکل بوده تا شاهد بهبود زندگی جنسی خود باشند.

درمان و تقویت جنسی

یکی از اساسی‌ترین رکن‌های زندگی زناشویی، رابطه جنسی است، لذا چنانچه به بی‌میلی جنسی دچار شده اید بهتراست هر چه سریع‌تر به فکر درمان و ارتقاء میل جنسی خود باشند. زیرا وجود چنین مشکلی در زندگی زناشویی به احتمال زیاد از هم پاشیده شود و تبعات بسیار سختی را به همراه خواهد داشت.افزایش میل  و تقویت جنسی می‌تواند موقتی یا طولانی مدت باشد. میل جنسی، تحت تاثیر عوامل بیولوژیکی، روانی و اجتماعی تغییر میکند. میل جنسی به طور طبیعی در افراد متفاوت است. با توجه به این نکته، هیچ سطح درست یا غلطی از میل جنسی وجود ندارد، ممکن است میل جنسی شما در طول زندگی تغییر کند.

روش‌های مختلفی جهت درمان اختلالات جنسی و بهبود عملکرد جنسی وجود دارد . درمان بی میلی جنسی کمک می کند تا فرد توانایی‌ کافی در رفع نیازهای جنسی خود و همسرش را داشته باشد، لذا سبب می شود بسیاری از مسائل عاطفی زوجین برطرف گردد. از جمله این روش‌ها می‌توان به درمان و تراپی های عاطفی و روانی ، استفاده از داروهای گیاهی، اصلاح رژیم غذایی و یا تناول غذاهایی که باعث تقویت جنسی شده و یا استفاده از مکمل ها و داروهای بهبود عملکرد جنسی اشاره کرد. همچنین تمرین تکنیک‌های کاهش استرس  و اصلاح سبک زندگی از جمله این اقدامات هستند.

عوامل موثر در افزایش میل جنسی

 

 

عوامل موثر در افزایش میل جنسی

همانطور که گفته شد، میل جنسی به طور طبیعی در طول زمان دچار نوسان می‌شود. همه چیز، از استرس روزانه گرفته تا نوسانات هورمونی می‌توانند بر میل جنسی زنان و مردان تاثیر بگذارند. عواملی که به داشتن میل جنسی سالم و متعادل و تقویت جنسی کمک می کنند بسیار متعدد هستند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند. از بهترین و موثرترین راه های افزایش میل جنسی  توجه به عواملی است که تاثیر فراوانی بر این میل طبیعی دارند . مانند : رابطه عاطفی مناسب ،کمک گرفتن از روان‌شناس، تغذیه سالم، ورزش و تحرک ،توجه به سلامت تیروئید، تاثیر داروها و نور کافی.

  • تقویت جنسی و رابطه عاطفی مناسب

رابطه عاطفی خوب و صمیمی بین همسران منجر به یک رابطه جنسی خوب خواهد شد. عدم احساس جنسی یا هیجانی نسبت به شریک زندگی ، می‌تواند نقش پررنگی در کاهش میل جنسی فرد و در نتیجه عدم موفقیت در برقراری رابطه جنسی مطلوب داشته باشد.چنانچه در این زمینه مشکل یا مشکلاتی را احساس می کنید، شما می‌توانید مراجعه به پزشک خانواده یا مشاوره زوج‌درمانی را در برنامه خود قرار دهید. . هر چه شما احساس بهتری نسبت به رابطه عاطفی خود و شریک زندگی‌تان داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید به افزایش میل و تقویت جنسی خود کمک کنید.

  • تقویت جنسی با ورزش و تحرک بدن

در تحقیقات آمده که ورزش، میل جنسی را افزایش می‌دهد. ورزش به پمپاژ بهتر خون کمک می کند . فعالیت‌های بدنی متعددی وجود دارند که به بهبود میل جنسی کمک می‌کنند و  ورزش‌هایی مانند ایروبیک، شنا و یا ورزش‌های مربوط به پایین‌تنه به ترشح بیشتر هورمون‌های جنسی به ويژه تستوسترون می انجامند. از طرفی چاقی و عدم رضایت از اندان خود یکی از عوامل مهم کاهش میل جنسی  است و بر همین اساس تحرک ، ورزش روزانه و داشتن اندام متناسب یکی از راه های افزایش توان جنسی است.  مزایای ورزش شامل، بهبود سلامت قلب و عروق، بهبود خلق و خوی، افزایش فعالیت سیستم عصبی سمپاتیک و بهبود سیستم غدد است.

  • تقویت جنسی با کمک گرفتن از روان‌شناس

ثابت شده است که اضطراب، اختلال عملکرد جنسی در میان افراد را بدتر می‌کند. احساس افسردگی نیز  مانند اضطراب می‌تواند بر میل جنسی افراد تاثیر منفی داشته و هنگامی که افراد افسرده هستند، خطر ابتلا به اختلال در عملکرد جنسی در آن‌ها افزایش‌ می‌یابد.همچنین اختلالات خواب با مشکلات سلامتی مختلفی از جمله کاهش توان و قدرت جنسی و در نتیجه اختلال عملکرد جنسی همراه است.گاهی مشکلات جنسی می تواند دو طرف را در شرایطی مانند راه رفتن بر روی دو لبه یک شمشیر قرار داده و به طور جدی بر میل جنسی آنها تاثیر بگذارد. مراجعه به پزشک متخصص و یک روان شناس خبره در این زمینه راه حل بسیار مناسبی خواهد بود.

  • تقویت جنسی و تغذیه سالم

تصور عموم بر این است که مصرف برخی مواد غذایی می‌تواند به طور شگفت انگیزی عامل افزایش میل جنسی گردد. در صورتی که هیچ نوع غذای جادویی در این زمینه وجود ندارد که بتواند سریعاً میل جنسی را افزایش دهد. در واقع برخی خوراکی‌ها وجود دارند که بیشتر روی دریافت مواد مغذی و کلیدی افراد متمرکز هستند و می‌توانند به بالابردن میل جنسی کمک کنند.

برخی از انواع غذاهای مفید برای تقویت جنسی عبارتند از:

  • غذاهای غنی از روی که تستوسترون و استقامت بدن را تنظیم می‌کنند، مانند، گوشت قرمز و آجیل‌ها
  • غذاهای حاوی فلاونوئید بالا که به جلوگیری از اختلال عملکرد جنسی کمک می‌کند، مانند مرکبات، فلفل، چای و کاکائو
  • تقویت جنسی و توجه به سلامت تیروئید

غده تیروئید مسوول ترشح هورمونی می باشد که بر روی بیشتر اعضای بدن اثرگذار است و کمبود آن موجب کاهش وزن، خشکی پوست، ریزش مو و کاهش میل جنسی می‌شود. بیماری‌های تیروئید بخصوص از نوع کم ‌کار آن سبب خشکی واژن در زنان شده و واژن خشک قاعدتاً رابطه جنسی ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت و در نتیجه، میل جنسی از بین می‌رود. در واقع اختلالات تیروئید هورمون تستوسترون را در مردان و زنان کاهش داده و این موضوع می‌تواند میل جنسی را نیز کاهش دهد.  برای همین اگر دچار علائم دیگر شدید حتما به پزشک مراجعه کنید.

  • تقویت جنسی با نور کافی

ویتامین D و نور آفتاب موجب سرحالی و سرزندگی است. برای همین در پاییز و زمستان احتمال ابتلا به افسردگی و کاهش میل جنسی بیشتر است. مصرف ویتامینD ممکن است سلامت جنسی مردان را بهبود بخشد و با افزایش مصرف ویتامین D در رژیم غذایی احتمال اینکه مردان دچار اختلالاتی مانند نعوظ گردند هم کمتر می‌شود. همچنین بانوانی که از سطح ویتامین D بالاتری بهره می برند، از نظر جنسی بهتر عمل کرده ، ارگاسمی لذت بخش تر، تمایل جنسی بیشتری را تجربه کرده  که باعث افزایش تحریک جنسی آنان می شود.  فلذا افرادی که درگیر  ناتوانی و افت میل جنسی هستند، می‌توانند از نوردرمانی کمک بگیرند تا سریع‌تر به نتیجه برسند.

ارتباط افزایش میل جنسی با تغذیه

کاملا روشن و مبرهن است که  برنامه غذایی مهم‌ترین بخش سالم ماندن و کنترل وزن فرد است،با این حال غذاهایی که می‌خوریم نیز تاثیر گذار بر روی هورمون‌هایی است  که بدنمان تولید می‌کند. از جمله هورمون هایی که تغذیه روی آن تاثیرگذار می باشد ،  تستوسترون است. تستوسترون هورمونی است که به حفظ تراکم استخوان، توزیع چربی، عضلات، موی بدن و صورت، تولید سلول‌های خونی، میل جنسی و تولید اسپرم کمک می‌کند. فلذا بر این اساس بسیاری از مردان به دنبال بالا بردن سطح تستوسترون بدنشان هستند. البته درست است که تستوسترون به عنوان هورمونی مردانه شناخته شده نبا این وجود نمی‌توان گفت دیگر برای زنان مهم نیست. هم مردان و هم زنان هر دو تستوسترون تولید می‌کنند، فقط در مقادیر متفاوت. زنان در مقایسه با مردان، کمتر تستوسترون تولید می‌کنند، اما همان مقدار هم به خاطر مواردی که به آن اشاره شد تولید می‌شود، از جمله حفظ تراکم استخوان و بافت عضلانی، کاهش چربی و افزایش میل جنسی. با اینکه استروژن برای خانم ها بیشتر مورد توجه است، نباید تولید تستوسترون را فراموش کرد. تغذیه به تنهایی در افزایش یا کاهش میل جنسی تاثیر ندارد، اما اگر زن و مرد مشکل جسمی یا عاطفی نداشته باشند تغذیه می‌تواند یکی از راه های افزایش میل جنسی  به میزان قابل ملاحظه‌ای محسوب شود. به طور کلی غذاهای گرم بدن را در حالت شاداب‌تر و سرحال‌تری قرار می‌دهند و گردش خون را فعال‌تر می‌کنند.

معرفی چند قرص برای تقویت جنسی مردان

معرفی چند قرص برای تقویت جنسی مردان

یکی از بهترین روش های تقویت میل جنسی مردان، استفاده از مکمل‌های تقویت‌کننده است.انواع مختلفی از قرص‌ها برای تقویت و افزایش قوای جنسی مردان در بازار موجود است. اگر خواهان استفاده از چنین قرص‌هایی هستید، حتماً باید با متخصص درباره مصرف مشورت کنید. این مکمل‌ها شامل انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که سطح تستوسترون را در مردان افزایش می‌دهند.در حال حاضر قرص‌های تقویت‌کننده میل جنسی مردانه در داروخانه تنوع بسیار زیادی دارند، از همین‌رو انتخاب بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض کمی دشوار است. به همین منظور در ادامه پنج مورد از پرطرفدارترین و بهترین قرص‌ها برای تقویت میل جنسی آقایان را معرفی می‌کنیم:

قرص ایکس اید گلدن لایف (Golden Life X-Ade)

این قرص،  یکی از ایمن‌ترین و موثرترین راه‌های تقویت میل جنسی است. این قرص ، تحت لیسانس استرالیا در ایران و توسط شرکت دارویی درمان یاب دارو تولید می‌شود.خرید قرص ایکس اید گلدن لایف برای کسانی که دچار مشکل در رابطه جنسی هستند، بسیار مفید است. ترکیبات منحصربه‌فرد قرص ایکس اید که علاوه بر بهبود میل جنسی به نعوظ مردان هم کمک می‌کند، شامل ( ویتامین گروه B ، ویتامین E ، منیزیم اکساید ، زینک گلوکونات ، جینسینگ ، خارخاسک ، گیاه بز شاخدار ) می باشد.

  • موثر در افزایش میل جنسی و تقویت جنسی زنان و مردان
  • مفید برای حفظ و بهبود گردش خون در اندام‌های جنسی
  • موثر در بهبود استقامت و افزایش انرژی و توان بدنی
  • مفید برای مقابله با استرس‌های کاهش دهنده‌ی میل جنسی

قرص ماکاویت ام یوروویتال (Eurho VITAL Macavit M)

مردانی که به دلیل کاهش میل جنسی مشکل نعوظ دارند، می‌توانند از قرص ماکاویت ام استفاده کنند. این محصول بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه است که کیفیت و اثربخشی بسیار بالایی دارد. در ترکیبات قرص ماکاویت ام، انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و ۱۹ آمینو اسید ضروری بدن وجود دارد که علاوه بر تقویت میل جنسی آقایان، با افزایش سوخت‌وساز بدن به تولید انرژی بیشتر کمک می‌کند. اغلب متخصصین این کپسول را بهترین قرص تقویتی برای مردان بدون عوارض می‌دانند، زیرا در ساختار اصلی ماکاویت ام، ۲ عصاره ماکا و گوارانا وجود دارد که بدون ایجاد عوارض خطرناک باعث تقویت میل جنسی آقایان و درمان اختلالات نعوظ می‌شود.

قرص ایکسوویت فورت هلث اید (Health Aid Xovit Fort)

این قرص تحت لیسانس هلث اید انگلستان در شرکت دارویی او پی دی فارما تولیدشده و  یک مکمل تقویت قوای جنسی آقایان و تقویت کننده قوای باروری و بهبود مشکلات نعوظ در مردان است . قرص ایکسوویت فورت هلث اید غنی از ویتامین‌های ضروری، اسیدهای آمینه و مواد معدنی است که در تقویت جنسی، افزایش میل جنسی و رفع خستگی و استرس‌های ذهنی موثر است. ترکیبات منحصربه‌فرد این محصول عبارتند از: (ویتامین C ، ویتامین E ،زینک ،سلنیوم ، عصاره جینسینگ و عصاره جینکو )

  • تقویت جنسی در مردان و بهبود قوای باروری
  • حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی
  • کمک به رفع اختلالات نعوظ
  • حاوی جینسینگ برای افزایش توانایی جنسی
  • افزایش انرژی و کاهش خستگی

قرص منز پرفورمنس ابورنز (Aborns Men’s Performance)

مکمل گیاهی منز پرفورمنس یک قرص افزایش‌دهنده میل جنسی ایرانی از شرکت داروسازی تسنیم است که با مهار آنزیم آروماتاز باعث بالا رفتن سطح هورمون تستوسترون در مردان می‌شود. درواقع باید گفت این قرص برای تقویت جنسی آقایان معجزه می‌کند، زیرا پس از مصرف مکمل منز پرفورمنس، منشا اصلی بی‌میلی جنسی در آقایان (اضطراب و افسردگی) برطرف می‌شود.

از طرفی ترکیبات خاص این قرص مانند اینوزیتول، فولیک اسید، ویتامین E، ویتامین C،‌ ید و سلنیوم اثربخشی بالایی در تقویت و حفظ سلامت اسپرم دارند.

معرفی چند قرص برای تقویت جنسی زنان

معرفی چند قرص برای تقویت جنسی زنان

معمولا زنان بر اثر عوامل مختلف مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک، کنترل بارداری هورمونی، استرس، اضافه وزن و سایر بیماری‌های مرتبط با تخمدان دچار کاهش میل جنسی می‌شوند. در این مواقع پزشک متخصص زنان از راه‌کارهای گوناگونی مانند تجویز قرص و مکمل هایی برای تقویت جنسی خانم‌ها استفاده می‌کند.در حال حاضر قویترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه ها شامل موارد زیر می‌شود:

قرص ماکاویت اف یوروویتال (Eurho VITAL Macavit F)

کپسول ماکاویت اف یورو ویتال مکملی گیاهی بدون عوارض جانبی است و موجب تقویت جنسی در بانوان، تحریک پذیری، تولید انرژی و کاهش خستگی در بانوان می‌شود.این قرص در ترکیبات خود انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره گیاهی دارد و به صورت اختصاصی برای بانوان فرموله شده است. عصاره گیاه ماکا، گوارانا، ویتامین‌های گروه B و عناصری مثل زینک و سلنیوم موجود در ساختار اصلی قرص ماکاویت اف به افزایش انرژی و تنظیم فعالیت هورمونی زنانه کمک می‌کنند. از همین‌رو متخصصین، این کپسول را به عنوان بهترین تقویت کننده قوای جنسی زنان می‌شناسند.

قرص فیمیل بوست نوترکس (Nutrax Female Boost)

کپسول فیمیل بوست نوتراکس مکملی موثر برای تقویت جنسی بانوان است. این مکمل با حفظ تعادل هورمون ها موجب افزایش انرژی روحی و جسمی شده و نقش بسزایی در درمان مشکلات جنسی دارد و از مهم‌ترین عملکردقرص فیمیل بوست می‌توان به افزایش گردش خون در اندام تناسلی و تحریک جنسی زنان اشاره کرد.فیمیل بوست حاوی بیش از 14 ماده موثر و عصاره های گیاهی است که با تامین ترکیبات مغذی بدن از پوکی استخوان در دوران یائسگی پیشگیری می کند.
  • کمک به تقویت جنسی و  تقویت باروری در خانم ها
  • حاوی ترکیبات گیاهی، ویتامین ها و مواد معدنی، آمینو اسید ها و پروتئین وی
  • کمک به حفظ تعادل هورمونی در خانم ها
  • کمک به افزایش انرژی وتقویت سیستم ایمنی بدن
  • فاقد گلوتن، شیر، گندم و تخم مرغ

قرص پرووسترا (Provestra)

این قرص توسط کمپانی Leading Edge Health آمریکا تولید می‌شود و نوعی مکمل غذایی گیاهی به‌شمار می‌آید. قرص پرووسترا با افزایش لغزندگی واژن، روند رسیدن به ارگاسم یا ارضای جنسی را تسریع می‌کند و لذت رابطه جنسی را افزایش می‌دهد. از مزایای این دارو می‌توان به کاهش دردهای دوران قاعدگی و تنظیم چرخه قاعدگی اشاره کرد که بدون داشتن ذره کوچکی از مواد شیمیایی و هورمونی مانند استروژن، پروژسترون، تستوسترون و هرگونه هورمون استروئیدی به تقویت جنسی زنان کمک کرده و نتایج چشمگیری همچون بهبود خلق‌وخو، دوره‌های پریودی منظم و افزایش سطح انرژی بدن به همراه دارد.

قرص ویاگرا زنانه لیدی ارا (Lady Era)

قرص لیدی ارا با برطرف کردن مشکلات هورمونی، بهبود خلق‌وخو و افزایش گردش خون در اندام‌های جنسی زنانه به تقویت جنسی خانم‌ها کمک می‌کند. این قرص در حال حاضر با ترکیبات کاملا گیاهی فرموله می‌شود، از همین‌رو پس از مصرف قرص لیدی ارا مشکل خشکی واژن زنان که عامل اصلی کاهش میل جنسی آن‌هاست، برطرف خواهد شد و خانم‌ها برانگیختگی جنسی را با افزایش تعداد ارگاسم تجربه می‌کنند.

قرص آرژین مکس فورته بانوان (Arginmax Forte For Women)

ترکیبات اصلی قرص آرژین مکس فورته بانوان شامل انواع مواد معدنی و عصاره گیاهی مانند ال آرژنین، ویتامین‌های گروه B، E، زینک، سلنیوم، عصاره خارخاسک، زعفران و جینسینگ است. این قرص به دلیل داشتن نیتریک اسید، باعث گشاد شدن عروق خونی می‌شود که نتیجه آن افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی و تحریک جنسی در نتیجه تقویت جنسی بانوان است. از دیگر نتایج قرص آرژنین مکس فورته بانوان باید به تنظیم متابولیسم سلول‌ها اشاره کرد که تاثیر زیادی در رفع خستگی و تقویت میل جنسی زنان دارد.

سخن پایانی

رابطه جنسی یکی از نیازهای مهم بدن است که علاوه بر رسیدن فرد به اوج لذت جنسی، باعث افزایش صمیمیت و نزدیکی زوجین با یکدیگر می‌شود. عوامل مختلفی می‌توانند موجب کاهش میل جنسی در مردان و زنان شوند. اگر این حس را تجربه می‌کنید، خجالت نکشید و در مورد آن با همسرتان حرف بزنید. بهترین راه‌کار در این مواقع مراجعه به دکتر زنان یا اورولوژیست است تا مناسب‌ترین روش درمان برای تقویت جنسی خانم‌ها و آقایان تجویز شود. اگر مشکل کاهش میل جنسی مراجعه‌کننده صرفا منشا روانی داشته باشد، پزشک متخصص حتما فرد را به سکس تراپیست یا مشاوره جنسیتی ارجاع می‌دهد. همچنین میتوانید از طریق مشاوره تلفنی متخصص زنان و مشاوره تلفنی متخصص اورولوژی با دکتر خود مشورت داشته باشید.

سوالات متداول

آیا میل جنسی مردان با افزایش سن بالا می‌رود؟

با توجه به اینکه  تستوسترون (که با میل جنسی در ارتباط است) در اواخر دوره نوجوانی،به بالاترین سطح خود می‌رسد، لذا کاملا طبیعی است که با بالارفتن سن،  کاهش تدریجی میل جنسی را در مردان شاهد باشیم. اگر چه میزان این کاهش متفاوت است، با اینحال اکثر مردان حداقل مقداری میل جنسی را تا دهه ۶۰ یا ۷۰ سالگی خود حفظ می‌کنند. در سنین بالاتر، ممکن است آلت تناسلی در حالت نعوظ به سفتی قبل نباشد، و ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا آلت تناسلی به حالت نعوظ درآید.

آیا واقعا قرص برای تقویت میل جنسی زنان و مردان موثر است؟

بله،قرص‌ها و مکمل‌های تقویت کننده نیروی جنسی از ویتامین‌ها و مواد معدنی تشکیل می‌شوند که سطح تستوسترون را در مردان و استروژن را در زنان افزایش می‌دهند. میزان تأثیرگذاری هر داروی افزایش میل جنسی بستگی به کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن‌ها دارد. در حال حاضر قرص‌های معرفی‌شده در این مقاله  جزو با کیفیت‌ترین و پرطرفدارترین قرصهای تقویت جنسی مردان و زنان در داروخانه به‌شمار می‌آیند.

آیا قرص‌های افزایش میل جنسی  با عوارض جانبی همراه‌اند؟

قرص‌ها و مکمل های تقویت اشتیاق جنسی در افزایش توان و قدرت جنسی بسیار موثرند. اکثر داروهای خوراکی تقویت جنسی فاقد عوارض جانبی بوده و کمتر گزارشی از استفاده کنندگان این محصولات دریافت شده است. اما برخی از افراد ممکن است این عوارض را تجربه کنند: ( گرگرفتگی ، سردرد ، سوءهاضمه ، تغییرات بینایی، همچون دیدن رگه‌های آبی‌رنگ، حساسیت به نور یا تاری دید ، گرفتگی یا آبریزش بینی و گاها کمردرد)

قوی‌ترین قرص برای تقویت میل جنسی زنان کدام است؟

در حال حاضر قرص ماکاویت اف به عنوان بهترین محصول تقویت‌ جنسی زنان در داروخانه به فروش می‌رسد.

موثرترین قرص برای تقویت میل جنسی مردان کدام است؟

قرص ایکس اید گلدن لایف با ترکیبات منحصربه‌فرد، علاوه بر افزایش میل مردان و تقویت جنسی  به نعوظ آن‌ها هم کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.