دسته‌بندی نشده

گال درکودکان چیست؟

گال درکودکان چیست؟

گال درکودکان چیست؟

گال در کودکان چیست؟گال نوعی تحرک پوستی است به علت تهاجم مایت های انگلی زیر پوست نقب میزنند.اگر فرزندتان دچار گال شده باشد احتمالا خودش را خیلی می خاراند.گال درکودکان چیست؟بیماری گال فوق العاده موسری است و هرکسی میتواند به آن دچار شود.گال میتواند در هرزمان از سال شایع باشد. زمان خاصی برای شیوع بیشتر وجود ندارد.گاهی اوقات در افراد ضعف سیستم ایمنی بروز میکند.


علائم گال در کودکان چیست؟

گال در کودکان چیست؟ اگر فرزند شما به گال مبتلا شده باشدمعمولا بین انگشتان دست یا چین های بدن شن ظاهر می شود.

خارش شدید ناشی از گال معمولا پس از حموم آب داغ یا در طول شب بسیار بیشتر است وممکن است کودکان را تا صبح نگه دارد.


زمان مراجعه به پزشک

گال در کودکان چیست؟در صورت مشاهده هرگونه قرمزی/حساسیت و راش ناشناخته روی بدن کودکتان سریعا به پزشک مراجعه کنید.

پزشک کودک شما را معاینه خواهد کرد و احتمالاآزمایش بدون درد را شامل خراشیدن پوست کودک وبرداشتن نمونه ایی کوچک وبررسی آن زیر میکروسکوپ


درمان گال درکودکان چیست؟

پزشک کودک ممکن است پماد موضعی تجویز کند.گال درکودکان چیست؟کرم پرمترین رایج ترین داروی درمان گال است. همچنین اگر فرزند شما موردی حادی از گال داشته باشدپزشک ممکن است داروهای خوراکی را نیز برای کشتن هیره‌های گال تجویز کند.برای استفاده از این کرم و پمادها باید روی نقطه به نقطهٔ بدن کودک خود از گردن به پایین را کرم بمالید.بچه های کوچک اغلب هنگام بیداری دست های خود را داخل دهان می کند. بنابراین بهتر است کرم را هنگام خواب به دست‌هایش بمالید و صبح قبل از هر کار دیگری آنها را بشویید.

اگر فرزند شما در طول شب دست های خود را درون دهن خود میکند هنگام شب بد از زدن کرم دستکش در دستش کنید.از آنجا که از بین بردن عوامل تحریک کننده مدت زمان بیشتری میبرد پس امکان دارد تا دوسه هفته خارش بدن وجود داشته باشد.


پیش گیری از ابتلا به گال و اعضای خانواده

تنها راه جلوگیری از بیماری گال پرهیزاز تماس با هر شخص است.همچنین یادتون باشه تنه راه جلوگیری از بیماری گال رعایت بهداشت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.