دسته‌بندی نشده

فواید قرص چای سبز برای لاغری

چای سبز داروسازم دات کام

محصول مقرص چای سبز:

این  با داشتن طعمی دلنشین و لذت بخش طرفدار بسیاری دارد. یکی از ترکیبات موجود در چای سبز کافئین میباشد. کافئین مانند یک محرک شناخته میشود که در چربی سوزی تاثیر بسیاری دارد. همچنین این گیاه خوشمزه دارای ترکیبات ضد سرطانی نیز میباشد.

قرص چربی سوز چای سبز یک مکمل بسیار خوب برای کاهش وزن میباشد. حتی میتواند از بیماری های قلبی و تصلب شریان جلوگیری و حتی آنها را درمان کند. اگر میخواهید به منظور کاهش وزن از این دارو استفاده کنید میتوانید در کنار آن به ورزش یا پیاده روی ادامه دهید. این محصول حاوی آنتی اکسیدان فراوان است که تاثیر زیادی در لاغری دارد.

آنتی اکسیدان موجود در این محصول باعث میشود که روده گلوکز و چربی کمتری جذب کند و در نتیجه نقش بسزایی در کاهش وزن دارد.  افزایش متابولیسم باعث بالا رفتن میزان چربی سوزی و همچنین لاغری راحت تری میشود. آنتی اکسیدان موجود در این محصول تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد را خنثی میکند.


چای سبز و فواید آن:

در ایران و بسیاری از کشور های دیگر، نوشیدن چای جزو فرهنگ آن به شمار میرود. چای سبز جایگزین بهتری نسبت به چای سیاه میباشد چراکه میزان کافئین آن کمتر از چای سیاه میباشد. نوشیدن چای سبز در کنار لیمو و نبات میتواند مانند یک ترکیب آرامبخش عمل کند.


 ویژگی قرص چای سبز:

محافظت در برابر سرطان های گوارشی

محافظ از سیستم قلب و عروق

کاهنده وزن

آنتی اکسیدان

کاهش تری گلیسیرید

کم شدن قند خون

پایین آمدن سطح کلسترول

جلوگیری از ایجاد پلاک روی دندان ها


مکانیسم اثر قرص چای سبز در لاغری:

گیا یکی از پرکاربرد ترین ترکیبات برای کاهش وزن به شمار میرود. این گیاه چربی سوز سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد. طبق تحقیقات انجام شده مصرف این میتواند در درمان عفونت های قارچی، باکتریایی و ویروسی همانند سرماخوردگی تاثیر بسیاری دارد.


چگونگی مصرف:

شما میتوانید روزانه یک یا دو عدد از این قرص را بعد از غذا به همراه یک لیوان آب مصرف کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.