دسته‌بندی نشده

کرم منوبنزون چه کارایی دارد؟

کاربرد کرم منوبنزون در رفع رنگدانه پوست چیست؟ و عوارض آن

کرم موضعی منوبنزون

شاید برای شما این سوال به وجود بیاد که میگن درمان پیسی با منوبنزون یعنی چی؟ در واقع پماد منوبنزون برای چیست؟منوبنزون دارویی است که برای رفع رنگدانه ی پوست مورد استفاده قرار میگیره و با افزایش حذف ملانین از سلول های پوست عمل می کند و فرد دچار پیسی یا برص و یا نام انگلیسی ویتیلیگو دچار شده است حال زمانی استفاده ی آن لازم است که ببینید قسمت هایی از پوست رنگ خود را از دست داده پس در اینصورت باید با کمک پزشک ازپماد منوبنزون استفاده نمایید که خرید آنلاین دارو در سایت داروسازم انجام می گیرد و فقط کافی است وارد سایت شوید و محصولات مورد استفاده خود را ثبت نمایید،به محض ثبت شدن محصول به طور سریع پیگیری و ارسال می شود. قبل از هر صحبتی درمورد کرم منوبنزون بهتر است درمورد بیماری پوستی پیسی بدانیم پس با ما همراه باشید.

پیسی یا برص چیست؟

پیسی یک بیماری پوستی است که قسمتی از پوست در نواحی مختلف بدن رنگدانه خودشو از دست میده و رنگ روشن در پوست نمایان میشود که در واقع یعنی بدن به سلول های رنگدانه ساز حمله میکند و سفیدی هایی روی پوست ظاهر میشود که به این قسمت های روشن ماکول میگن ، این نقاط ممکنه قسمتی از صورت باشه یا ساعد،آرنج،روی دست و …

این بیماری خیلی شایع نبوده و تقریبا 1 یا 2 درصد در کل جهان این بیماری را داشتند ولی متاسفانه جدیدا این بیماری خیلی بیشتر شده و باید درمان بشود.

درمان پیسی با روش های پزشکی

بیماری پوستی پیسی راهی برای پیشگیری نداره ولی برای درمان میشه از پماد منوبنزون استفاده کرد این پماد برای لک کاربردی است در واقع پزشکان به این نتیجه رسیدند که پماد منوبنزون برای لک صورت یک درمانگر خوبه و در ادامه به خواص پماد منوبنزون می پردازیم.

نحوه استفاده از کرم منوبنزون

  1. روزی 2 الی 3 بار یک لایه نازک از کرم روی پوست قرار میدهیم.
  2. از در معرض افتاب به مدت طولانی خودداری شود.
  3. زمانی که بیرنگی پوست به حد مطلوب رسید هفته ای 2 بار و برای حفظ حالت بیرنگی استفاده میشود.

خواص پماد منوبنزون

خواص و یا فواید کرم منوبنزون اینه که برای درمان لک های سفیدرنگ پوستی استفاده می شود حتی برای ویتیلیگوی پیشرفته می تونید از منوبنزون استفاده کنید.حتی برای ترکیب بهتر می توانید از منوبنزون به همراه فیبرینولیزین با هم استفاده کنید که خواص پماد منوبنزون با فیبرینولیزین بیشتر هم می شود.

عوارض کرم منوبنزون

زمانی منوبنزون برای پوست ضرر دارد که به پوست سالم زده بشه یعنی عوارض کرم منوبنزون این است که فردی سبزه رو باشه و بخواد با مصرف منوبنزون سفید پوست بشه که در این مورد کرم منوبنزون طوری ضرر داره که انگار فرد سرطان پوست گرفته پس لطفا قبل از استفاده از هر کرمی یا هر دارویی با پزشکتون مشورت کنید اگه پزشک تایید کردن استفاده کنید. فکر اینکه منوبنزون کرم روشن کننده است کاملا اشتباهه و ممکنه برای پوست خطرناک باشد.

تفاوت پماد بنزون ایرانی و خارجی

منوبنزون ایرانی و خارجی تفاوتی با هم ندارند مواد اولیه دارو یکی است اگر مواد اولیه در ایران وجود داشته باشه قطعا همه ی داروها رو در ایران میتوانند بسازند پس مهم مواد اولیه ی دارو است داروی ساخت داخل با قبول شدن از مسیر کنترل های وزارت بهداشت در مورد تضمین کیفیت دارو نشان میدهند که ارزش بالایی دارند و می توانید به راحتی مصرف نمایید و گول قیمت های بالای داروهای خارجی رو نخورید.

سوالات متداول

آیا پیسی درمان می شود؟

پیسی ممکن است بعد از گذشت چند سال با هر تحریکی مجدد برگردد.

آیا برای پیسی درمان تزریقی هم وجود دارد؟

فعلا تزریق وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.