دسته‌بندی نشده

آیا ایمیون شی تاکه برای درمان زگیل تناسلی موثر است؟

ایمیون شی تاکه

زگیل تناسلی چیست؟

این بیماری مقاربتی شایع توسط یک نوع ویروس به نام ویروس پاپیلومای انسانی ایجاد می شود. از آن جهت به زگیل تناسلی یک بیماری مقاربتی گفته می شود که از طریق تماس های جنسی منتقل می شود. با توجه به تحقیقات به عمل آمده در همین اواخر متوجه شده اند که آمار مبتلایان به این بیماری روز به روز در حال افزایش است بنابراین به این بیماری نباید بی توجه باشید و درمان های خودسرانه و غیرعلمی را پیش بگیرید. همان طور که می دانید این بیماری واگیر دار از فرد آلوده به فرد سالم انتقال می یابد و ممکن است فردی که مبتلا می شود حتی تا 2 سال هیچ گونه علائمی نداشته باشد و ناقل این بیماری باشد. معمولا 75 درصد از این ویروس در افراد بر روی پوست و قسمت های خارجی بدن رشد می کند اما 25 درصد آن ها در نواحی داخلی و مخاطی رشد می کنند.

با توجه به فراگیر شدن این بیماری راه های درمان متفاوتی ایجاد شده است، استفاده از مکمل های کمک درمانی که بدن را برای مقابله با این ویروس مقاوم کند، بسیار مهم و ضروری است.

تاثیر قارچ شی تاکه بر زگیل تناسلی

از این نوع قارچ، عصاره ای خارج می شود که AHCC یا ترکیب هگزوز فعال نام دارد که باعث افزایش فعالیت سلول های کشنده می شود چرا که تعداد سلول های دندریتیک که در تقویت سیستم ایمنی نقش دارد را افزایش می دهد و از طرف دگیر فعالیت سلول های سایتوکین را بیشتر کرده که سبب مقابله با ویروس و جلوگیری از پیشرفت بیماری می شود. در بسیاری از کشور ها ترکیب هگزوز فعال، به عنوان قوی ترین و بهترین عامل موثر برای درمان زگیل تناسلی شناخته شده است زیرا علاوه بر موارد بالا حاوی آمینواسیدها، مواد معدنی و همچنین پلی ساکارید ها می باشد.

قارچ شی تاکه

طبق آزمایش هایی که در کشور های مختلف نظیر مکزیک، ژاپن و چین صورت گرفته افرادی که مبتلا به این بیماری بودند تقریبا با مصرف 2 ماه از این قارچ ، علائمی که در اثر این بیماری در بدنشان ایجاد شده بود، از بین رفت و اثری از ویروس در بدن آن ها دیده نشد، بنابراین به این نتیجه رسیده اند که قارچ شی تاکه سلول های سرطانی که عامل بیماری زگیل تناسلی هستند را به مرور کنترل کرده و به دنبال آن سبب توقف این سلول ها می شود.

همان طور که می دانید برخی از سویه های این بیماری سبب سرطان در زنان و مردان می شود استفاده از قارچ شی تاکه ای که دارای خواص ضد ویروسی، ضدباکتریایی و ضد میکروبی می باشد، می تواند برای درمان مبتلایان بسیار کمک کننده باشد. از این قارچ در مکمل های مختلفی استفاده شده است که همگی به درمان زگیل تناسلی کمک می کنند قرص زگیل تناسلی عبارتند از:

  • پاورفیت
  • ایمیون شی تاکه
  • هگزایم

ایمیون شی تاکه ماشروم مد چیست؟

این مکمل همان طور که از نامش پیداست از قارچ شی تاکه تشکیل شده است، بنابراین به منظور تقویت سیستم ایمنی و مقابله بدن در مقابل زگیل تناسلی استفاده می شود و به قرص درمان زگیل تناسلی معروف است. در قارچ شی تاکه، مولکول های آلفا و بتاگلوکان وجود دارند که نوعی از پلی ساکاری های زنجیره ای مفید و موثر این قارچ برای تقویت سیستم ایمنی محسوب می شوند و با ترکیباتی که دارد از عود مجدد این بیماری نیز جلوگیری می کند که این موضوع خیلی مهمی است چرا که بسیاری از راه های درمان بیماری HPV موقتی بوده و پس از مدتی بیماری از دوباره نمایان می شود بنابراین ایمیون شی تاکه به عنوان بهترین دارو برای از بین بردن زگیل تناسلی به حساب می آید.

ایمیون شی تاکه

گاهی برای برخی از افراد این سوال مطرح می شود که اگر از قرص شی تاکه استفاده کنیم تا چه میزان بر روی بیماری ما اثر گذار است؟ در جواب این سوال باید گفت که تحقیقات بسیاری بر روی قارچ شی تاکه صورت گرفته است و هنوز ادامه دار است اما در طی همین آزمایشات، این قارچ برای بیماری اچ پی وی بسیار موثر واقع شده است ولی هنوز نتونسته اند به طور دقیق مشخص کنند که مکمل های حاوی قارچ شی تاکه تا چه میزان و چند درصد موثر باشد. اما به طور کلی برای درمان زگیل تناسلی می توانید به عنوان یک گزینه موثر و مفید از قرص ایمیون شی تاکه استفاده نمایید و به کمک آن درمان خود را سریع تر کنید.

مزایا قرص ایمیون شی تاکه

علاوه بر فوایدی که در بالاتر گفته شد، این مکمل مزایای دیگری را نیز در بدن افراد به دمبال دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • کلسترول خون را در افرادی که مشکل چربی دارند، کاهش می دهد.
  • عملکرد گوارشی را بهبود می بخشد و آن را بهبود می بخشد.
  • سطح انرژی بدن را افزایش داده و از ضعف و بی حالی بدن در مقابل بیماری ها جلوگیری می کند.
  • سلامت کبد را حفظ کرده و عملکرد آن را بهبود می بخشد.
  • برخی از افراد نسبت به استفاده از داروهای شیمیایی هراس داشته و تمایل به استفاده از این قبیل دارو ها را ندارند، اما از آن جایی که این مکمل از قارچ ایمیون شی تاکه ایجاد شده است، مناسب این افراد و سایرین است چرا که فرآورده ای کاملا طبیعی می باشد.
  • وجود قارچ شی تاکه در مکمل ایمیون از ایجاد سرطانی که ممکن است در بدن فرد ایجاد شود، جلوگیری کند.
  • جدا از بحث بیماری زگیل تناسلی، این مکمل بدن را در مقابل ابتلا به بیماری هایی مانند آنفولانزا و سایر بیماری ها نیز مقاوم می کند زیرا همان طور که گفته شد سبب تقویت و مقاوم شدن سیستم ایمنی بدن می شود.

نحوه مصرف قرص ایمیون شی تاکه

به بزرگسالانی که می خواهند از این مکمل استفاده کنند، توصیه می شود روزانه 2 بار از ایمیون شی تاکه استفاده نمایند به طوری که در روز  1-3 عدد قرص ایمیون مصرف کرده باشند، گاهی در برخی افراد پزشک به مریض خود 1-6 عدد از این مکمل را با توجه به شدت بیماری تجویز می کند.

عوارض جانبی قرص ایمیون شی تاکه

تاکنون بین افرادی که به اندازه، از این قرص استفاده کرده اند هیچ گونه عوارضی دیده نشده است، اما در صورت مصرف بیش از حد و زیاد ایمیون شی تاکه ممکن است دچار واکنش های آلرژیک،مشکلات گوارشی و خونی شوید.

سوالات متداول

آیا ایمیون شی تاکه برای کودکان نیز قابل استفاده است؟

معمولا توصیه نمی شود، اما در صورت وجود بیماری می توانید با پزشک مربوطه مشورت نمایید.

آیا افراد باردار و شیرده نیز می توانند از قرص ایمیون شی تاکه استفاده کنند؟

خیر

آیا مصرف قرص ایمیون شی تاکه در افراد باعث چاقی می شود؟

خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.