دسته‌بندی نشده

بهترین قطره آهن کودکان

بهترین قطره آهن کودکان

قطره آهن چیست؟

بهترین قطره آهن کودکان

یکی از عناصر مهم و مورد نیاز در بدن نوزادان ،عنصر آهن است که کمبود آن سبب بروز اختلالاتی در رشد کودکان ،کاهش قدرت تمرکز،بهره هوشی،خستگی،ضعف بدن و کاهش اشتها خواهد شد.که جهت جلوگیری از این اختلالات قطره آهن توسط پزشکان تجویز میشود.

مصرف قطره آهن :

بهترین قطره آهن کودکان

قطره آهن بدلیل سهولت در مصرف برای کودکان بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد .که این قطره به صورت مایع و با رنگ قرمز یا قهوه ای تیره میباشد که علت سیاهی دندان کودک نیز به علت تماس قطره آهن با دندان است که با گذشت زمان پدیدار میشود .

عوامل مختلفی که سبب میشود،مادران از مصرف قطره آهن برای شیرخوارگان خودداری کنند:

بهترین قطره آهن کودکان

_استفراغ بعد از قطره آهن

_سیاه شدن دندان

_پوسیدگی دندان ها

_یبوست

علت سیاه شدن دندان نوزادان و کودکان با قطره آهن:

علت سیاه شدن دندان کودکان با قطره آهن ، وجود یون رنگی در قطره آهن است که یون رنگی در بزاق حل شده و در روی دندان ها جذب سطحی میشود.که این عمل سبب بروز لک های های تیره رنگ (قهوه ای یا سیاه) روی دندان خواهد شد. به عبارتی سیاه شدن دندان ها ارتباطی با پوسیدگی دندان ها ندارد. در خصوص این مساله قطره های آهن با فرمول ساخت ویژه مانع از سیاه شدن دندان ها خواهد شد.

که در این مقاله با بهترین قطره های آهن کودکان بدون سیاهی دندان در داروخانه دکتر مصطفی حبیبی آشنا خواهیم شد:

قطره آهن سیدرال گوچه:

این قطره آهن دارای طعم دوست داشتنی کاراملی محبوب کودکان میباشد که تحت لیسانس ایتالیا است.قطره آهن سیدرال گوچه جهت تامین آهن مورد نیاز کودکان بعد از پایان 6 ماهگی مورد استفاده قرار میگیرد.که بسته بندی این محصول بصورت بطری 30 میلی لیتری و یک ساشه 2 گرمی میاشد که قبل از مصرف با هم ترکیب میشود.این قطره علاوه بر جلوگیری از سیاه شدن دندان کودکان ، کمترین عوارض گوارشی را نیزداراست.

قطره سیدرال گوچه JuniaPharma Sideral Gocce drop

 

قطره آهن لیپوزوفر(لیپوزومال) بی اس کی:

قطره آهن لیپوزوفر | BSK Liposofer Drop

این قطره علاوه بر طعم لذیذ و مطلوب کودکان فاقد عوارض گوارشی بوده و مانع از سیاه شدن دندان ها میشود. قطره آهن لیپوزوفر بی اس کی در ایران توسط شرکت بنیان سلامت کسری تولید شده و آهن مورد نیاز کودکان و نوزادان را تامین خواهد کرد .این قطره ساختار لیپوزومی دارد که لیپوزوم های حاوی آهن در روده جذب میشود که عدم تماس مولکول های آهن با دستگاه گوارش باعث جلوگیری از طعم بد دهان و سیاه شدن دندان ها خواهد شد.

قطره آیروفیکس دایونیکس فارما:

قطره آیروفیکس دایونیکس فارما – Irofix Drops Dayonix Pharma

این محصول ایرانی تحت لیسانس دایونیکس فارما است و از طریق ساخت لیپوزومال از سیاه شدن دندان ها و بروز عوارض گوارشی جلوگیری میکند.قطره آیروفیکس دایونیکس فارما حاوی آهن میکرو کپسوله شده ای که مانع از طعم نامطبوع فلز شده و از 6 ماهگی به بعد جهت پیشگیری از بروز کم خونی مورد مصرف کودکان و نوزادان قرار میگیرد.این قطره دارای ویتامین D3 میباشد.

قطره فروگلوبین ویتابیوتیکس:

قطره آهن فروگلوبین ویتابیوتیکس Vitabiotics Feroglobin Drops

یکی از معروفترین قطره آهن های مناسب کودکان و نوزادان قطره آهن فروگلوبین ویتابیوتیکس میباشد که دارای طعم توت فرنگی و محبوب کودکان میباشد.این قطره آهن حاوی ویتامین c میباشد و بسیار سریع جذب خواهد شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.