دسته‌بندی نشده

قرص کروم و لاغری

قرص کروم برای چی خوبه؟

کروم یکی از مواد معدنی ضروری برای بدن میباشد. این ماده معدنی میتواند متابولیسم پروتئین، کربوهیدرات و لیپید را افزایش میدهد. کروم یا کریمیوم یکی از کمیاب ترین عناصر میباشد و آن را فقط میتوان در برخی غذا ها پیدا کرد. افرادی که به دیابت مبتلا هستند از این ماده استفاده میکنند تا حساسیت به انسولین را کاهش دهند. همچنین برای افزایش وزن تنظیم سندروم متابولیک، سندروم تخمدان پلی کیستیک و تنظیم سطح کلسترول خون از مواد غذایی که حاوی این عنصر استفاده میکنند. این ماده به خاطر عملکردی که در کاهش قند خون دارد برای بیماران دیابت نوع 1 و 2 به شدت توصیه میشود.

آیا کروم را میتوان برای کنترل سطح قند خون در دیابت نوع 2 موثر باشد؟

طی تحقیقاتی که محققان بر روی گروهی انجام دادند تا ببینند میتواند بر سطح گلوکز را در افراد کاهش دهد یا خیر. در این تحقیق دو بار در روز به اندازه 400 میکروگرم کروم به مدت 4 ماه به افراد داده شد و پس از آن متوجه شدند که غلظت گلوکز در آن افراد کاهش میابد.

فواید :

حفظ قند خون طبیعی

کاهش وزن و کاهش اشتها

افزایش سوخت و ساز طبیعی بدن

افزایش حجم عضلات بدن

مصرف قرص کروم برای کاهش وزن:

همانطور که در بالا اشاره کردیم متابولیسم کربوهیدرات و لیپید و پروتئین را افزایش میدهد و در نتیجه باعث کاهش وزن میشود. عملکرد این به این صورت است که بر تنظیم قند خون اثر میگذارد و همین امر سبب کاهش وزن میشود. با تنظیم شدن قند خون اشتها کاهش میابد. پس نقش موثری در لاغری را دارا میباشد. یکی از بهترین انواع قرص کروم از برند یوروویتال میباشد.

نحوه مصرف:

روزانه یک عدد به همراه غذا مصرف شود.

هشدار:

دارو را به دور از دسترس کودکان قرار دهید.

مشخصات قرص :

افزایش سوخت و ساز

بهبود متابولیسم بدن

هر قرص حاوی 200 میکروگرم کروم میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.