دسته‌بندی نشده

آیا از زود انزالی رنج می برید؟

انزالی زودرس نوعی اختلال عملکرد جنسی است. که زمانی رخ می دهد که مردی به ارگاسم می رسد. و زودتر از آنچه که خود یا شریک زندگی اش می خواهد منی ترشح می کند. اغلب قبل یا کمی بعد از دخول در حین مقاربت اتفاق می افتد.

انزال زودرس چقدر شایع است؟

بین 30 تا 40 درصد از مردان در مقطعی از زندگی خود دچار انزال زودرس می شوند. طبق گفته انجمن اورولوژی آمریکا، انزال زودرس شایع ترین. نوع اختلال عملکرد جنسی در مردان است. از هر پنج مرد بین 18 تا 59 سال، یک نفر از بروز زود انزالی خبر می دهد.

چه بازه زمانی از نظر پزشکی انزال زودرس مرد را تعریف می کند؟

اگرچه تعریف انزال زودرس متفاوت است، انجمن اورولوژی آمریکا انزال را به عنوان “نارس” تعریف می کند. اگر زودتر از حد مطلوب رخ دهد، یا قبل از دخول یا مدت کوتاهی پس از دخول و باعث ناراحتی یکی یا هر دو طرف. انجمن روانپزشکی آمریکا سه سطح شدت (خفیف، متوسط، شدید) را بر اساس زمان تا انزال تعریف می‌کند. که خفیف آن کمتر از یک دقیقه است. اگر برای یک بازه زمانی فشار داده شود. بسیاری از پزشکان نارس بودن را به عنوان انزال. در عرض یک دقیقه پس از شروع رابطه جنسی تعریف می کنند. با وجود نظرات حرفه ای، احساسات شما در مورد اینکه چه چیزی زودرس است. نیز در نظر گرفته می شود.

علت انزال زودرس چیست؟

عوامل فیزیکی، شیمیایی و عاطفی/روانی باعث انزال زودرس می شوند.

مشکلات فیزیکی و شیمیایی عبارتند از:

تشخیص زمینه ای اختلال نعوظ.
یک مشکل هورمونی در سطح اکسی توسین که در عملکرد جنسی مردان نقش دارد. سایر سطوح هورمونی که در عملکرد جنسی نقش دارند عبارتند از هورمون لوتئینیزه کننده (LH)، پرولاکتین و هورمون محرک تیروئید (TSH).
سطوح پایین سروتونین یا دوپامین، مواد شیمیایی در مغز که در میل و هیجان جنسی نقش دارند.
آلت تناسلی که به تحریک بسیار حساس است.

علل عاطفی یا روانی عبارتند از:

  • اضطراب عملکرد. ممکن است به دلیل عصبی بودن با شریک جدید، اضطراب از داشتن رابطه جنسی مجدد پس از یک دوره طولانی پرهیز، عدم اعتماد به
  • نفس، احساس گناه، هیجان یا تحریک بیش از حد یا دلایل دیگر باشد.
  • فشار.
  • مشکلات رابطه.
  • افسردگی.

انزال زودرس چگونه درمان می شود؟

بسته به علت، گزینه های مختلفی برای درمان زود وجود دارد. اینها شامل رفتار درمانی، مشاوره و داروها هستند. اغلب علل انزال زودرس معمولاً ابتدا با رفتار درمانی و یا مشاوره برای کمک به نگرانی های عاطفی، اضطراب عملکرد یا عوامل استرس زا که ممکن است در ایجاد آن موثر باشند، درمان می شوند. اغلب ممکن است بیش از یک روش درمانی به طور همزمان امتحان شود.

رفتار درمانی

رفتار درمانی شامل آزمایش روش های مختلف برای به تاخیر انداختن ارگاسم است. هدف آن این است که به شما یاد دهد چگونه بدن و احساسات خود را کنترل کنید.

 

داپوکستین 60 داپیکو | Dapico Dapoxetine 60

 

ویزارسین 100 vizarsin tab

 

تادالافیل20 | Tadalafil 20

 

پک زناشویی حاوی کاندوم،ویزارسین و اسپری تاخیری

 

با استفاده از این محصولات می توانید خود را درمان و از رابطه خود لذت ببرید.

سایت داروسازم دات کام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *