دسته‌بندی نشده

بهترین شامپوی تقویت کننده مو

شامپوی تقویت کننده مو داروسازم

تقویت مو و مراقبت از مو یکی ار مشکلات امروزه افراد است و دغدغه‌ای است که بیش از گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. از جمله رایج ‌ترین دلایل ریزش مو یا پژمردگی موها، استرس و فشار روحی است که می تواند نشات گرفته از زندگی ماشینی امروزی است. لذا شاید آشنایی با وبژگی های یک  شامپوی تقویت کننده بتواند شما را در انتخاب آنها راهنمایی نموده و از سلامت موهایتان به خوبی مراقبت کند . شامپوی تقویت کننده مو یکی از موارد خوب برای ترمیم موهاست.

 

شامپوی تقویت کننده مو

شامپوی تقویت کننده مو به  دلیل این که  ترکیبات مفید و مغذی در خود دارند از تارهای مو مراقبت می کنند.

می توان گفت  شامپویی که ترکیباتش از بافت تار مو و پوست سر مراقبت کند می‌تواند یک  تقویت کننده واقعی برای مو باشد. در واقع حال تار مو در صورتی خوب است که رطوبت مورد نیازش، کلاژن و کراتینش تامین شود و ریشه‌هایش آنقدر قوی باشد که دچار ریزش نشوند.

در نتیجه  بهترین آنها شامپویی است که در ترکیبات  آن ها از عصاره ها و روغن های طبیعی استفاده شده است  که برای مو مفید و کارساز بوده . و موجب تقویت موها و پوست سر می شوند. این نوع از شامپوها با تأمین نیازهای اساسی مو ، مانع از ریزش مو و آسیب به تار مو می شوند.

اکثر این شامپوها دارای ویتامین های B6 و B7 هستند. شامپوی تقویت کننده مو  فعال سازی فولیکول های مو و بهبود گردش خون را سبب می شود که به رشد مو کمک می کند. همچنین این شامپوها معمولا دارای کراتین هستند که برای تقویت مو ضروری است.

ویژگی‌های یک شامپوی خوب

  • تامین رطوبت مورد نیاز مو
  • تامین کلاژن مورد نیاز مو
  • تامین کراتین لازم برای مو
  • تقویت ریشه‌های مو
  • جلوگیری از ریزش مو

 

معرفی چند نوع از بهترین شامپوهای تقویت کننده مو

آلپسین

شامپوی تقویتی و ضد شوره آلپسین با خواص ضد التهابی و ضد میکروبی خود مانع از ایجاد شوره سر می گردد. همچنین این محصول داری آنتی اکسیدان می باشد. این شامپو نه تنها کاهش ریزش مو را سبب می گردد. بلکه باعث افزایش رشد مو و تقویت پوست سر می شود. شامپوی آلپسین دارای عصاره کافئین و  پروتئین هیدرولیز شده گندم بوده که  برای افزایش گردش خون و رشد موها بسیار مفید است.

کلوران

این شامپوی تقویت کننده با ترکیباتی چون ویتامین B6 ، بیوتین یا ویتامین B7 ،  پانتنول باعث افزایش ضخامت و استحکام موها می گردد. کلوران با کنترل چربی پوست سر محرکی برای رشد بیشتر مو است.  همچنین با خاصیت مرطوب‌کنندگی مو موجب افزایش درخشندگی مو می شود.

دکتر کلوگل

ترکیبات شامپوی ویتامینه و تقویت کننده دکتر کلوگل دارای عصاره های پروتئین ابریشم ، الوئه‌ورا،  مروارید مادر و آلانتوئین و دارای ویتامین‌های E, C, B5 است. تقویت کننده موهای شکننده و آسیب دیده، ضد ریزش مو و ضد خارش است.  باعث ترمیم‌ بافت مو می گردد.  شامپوی ویتامینه دکتر کلوگل با تنظیم‌ PH پوست سر ، رطوبت ساقه موها را سبب می شود. که به نرم و درخشان شدن موها کمک می کند.

ایوروشه

شامپوی تقویت کننده ایوروشه دارای پروتئین فراوان برای تقویت ساقه مو و افزایش رشد مو می باشد. این شامپو با افزایش گردش خون مویرگی کف سر، ریزش مو را کاهش می دهد . و تمامی نیازهای تغذیه مو را تامین می کند.

سریتا

شامپوی تغذیه کننده مو سریتا نه تنها مو را تقویت می کند، بلکه از ریزش مو نیز جلوگیری می کند. سبب افزایش حجم و ترمیم موها می شود. ویتامین های موجود در ترکیبات این محصول به خوبی از موها محافظت می کند و از چرب شدن موها جلوگیری می کند.

فولیکا

شامپو تقویت کننده فولیکا به ضخیم شدن موها کمک می کند.همچنین با تأمین ویتامین های مورد نیاز موها موجب افزایش ضخامت و درخشندگی موها می شود. این محصول مناسب برای کلیه الگوهای ریزش مو می باشد. بارز ترین شاخصه این شامپو فعال کردن پیاز مو و افزایش جریان خون در سر است.

درمالیفت

شامپوی تقویت کننده  درمالیفت به دلیل داشتن عصاره های طبیعی گیاهان به خوبی موها را تغذیه می کند. موجب افزایش ضخامت درخشندگی موها می گردد. این شامپو فاقد سولفات و پارابن می باشد . درنتیجه به احیای موهای آسیب دیده بسیار کمک می کند.

 

هیدرودرم

شامپوی تقویتی هیدرودرم غنی از روی و بیوتن است و موها را تقویت و ترمیم نموده و به خوبی آبرسانی می کند. این محصول موها را شاداب و محکم می کند.

داو

این شامپو از بهترین شامپوهای تغذیه کننده مو است که باعث ضخامت مو می شود  حاوی مواد مرطوب کننده ای چون گلیسیرین است که  موها را تقویت و نرم می کند.

کلییر

این شامپو علاوه بر تقویت کننده بودن به‌عنوان بهترین شامپو ضد شوره نیز به شمار می‌رود. که با دارا بودن خواص منحصربه‌فرد خود آلودگی و چربی‌های اضافی مو را رفع نموده و از ایجاد شوره بر روی آن جلوگیری می‌کند.

لامینین

شامپوی تقویت کننده لامینین مدل Caffeine با دارا بودن عصاره‌های گیاهی مثل بابونه، دم اسب و رز ماری مناسب برای رویش مجدد موها می‌باشد. همچنین بهترین مکمل برای استفاده هم‌زمان به همراه محلول رویش موی لامینین و رزماری محسوب می‌شود. زیرا دارای 1% ماینوکسیدیل بوده که برای کاهش و رفع ریزش مو مؤثر است. این محصول باعث استحکام ساقه مو و حفظ درخشش آن می‌گردد.

 

بهترین شامپوی تقویت کننده را از کجا بخرم؟

برای خرید بهترین  شامپوهای تقویت کننده مو پیشنهاد می‌نماییم سری به سایت داروسازم .کام  بزنید. داروسازم  بستری امن برای خریدی آسان است. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی در داروسازم سرچ نموده و با بررسی نمونه‌های دیگر ، خرید خوبی را تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.