دسته‌بندی نشده

دارو ضد افسردگی گیاهی

دارو گیاهی داروسازم دات کام

دارو ضد افسردگی گیاهی

دارو ضد افسردگی گیاهی

اضطراب و افسردگی از جمله مشکلاتی است که امروزه ک بشر را مورد آزار قرار میدهد. اضطراب و افسردگی از جمله مشکلاتیست علاوه بر آسیب بر روح و روان به جسم نیز آسیب میزند.

افسردگی چیست؟

افسردگی ریشه درونی دارد و برعکس دیگر بیماری هابا مراقبت چند روزه درمان نمیشود. یکی از راه های درمان افسردگی انجام مراقبه و مدیتیشن است که در طولانی مدت اثر آن را هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی مشاهده خواهید کرد. اما اگر از آن دسته افراد هستید که به خودآگاهی اعتقادی ندارید میتوانید از دارو های شیمیایی و گیاهی استفاده کنید.

دارو ضد افسردگی گیاهی

نشانه های افسردگی:

غمگین بودن طولانی مدت

عدم تمرکز

بی حوصلگی

خستگی مفرط

احساس غم و ناراحتی

درد های جسمی

فکر کردن به مرگ و خودکشی

کاهش قدرت تصمیم گیری

دارو های ضد افسردگی به نسبت خلق خوی افراد را باز کرده و همچنین باعث بهبود روحیه فرد میشود اما با کاهش میل جنسی دوباره منجر به افسردگی میشود.

طبق بررسی های انجام شده دارو های ضد افسردگی فقط در افرادی که افسردگی حاد هستند اثر میکند و در افسردگی های خفیف کاربردی ندارد. حتی در افرادی که دارای افکار خودکشی هستند بسیار کارامد است.

دارو ضد افسردگی گیاهی

تاثیر داروهای گیاهی در بهبود افسردگی:

1: افسردگی در مراحل اولیه

2: افسردگی تغییر فصل

3: اختلال قاعدگی

دارو ضد افسردگی گیاهی

درمان افسردگی با گیاه راعی:

داروی گیاهی راعی یکی از موثرترین داروهای گیاهی در درمان افسردگی میباشد که در آلمان به کار میرود. این گیاه دارای فواید زیاد میباشد که عوارض کمتریبه نسبت دارد. میزان مفید برای هر روز 450 میلی گرم برای استفاده دوبار در روز است.

دارو ضد افسردگی گیاهی

درمان با گیاه به لیمو:

یکی از بهترین گیاهان برای مبارزه با افسردگی درمان با گیاه به لیمو میباشد. این گیاه کیفیت خواب را بالا برده و همچنین باعث بهبود حافظه میشود.

دارو ضد افسردگی گیاهی

اسطوخودوس:

یکی از آرامش بخش ترین گیاهان اسطوخودوس است که در درمان افسردگی نیز کاربرد دارد. روغن اسطوخودوس به صورت خوراکی وجود دارد. و همچنین میتوانید موقع خواب بر روی بالشت خود به مقدار کم اسپری کنید. این کار به داشتن خوابی راحت کمک میکند.

گیاه بابونه:

بر اساس تحقیقاتی که روی افراد شده است نشان میدهد که استفاده از گیاه بابونه پس از 8 هفته میتواند افسردگی را کاهش میدهد. و همچنین باعث رفع اضطراب نیز میشود.

گیاه رزماری:

رزماری یکی از گیاهان مفید در درمان افسردگی است. رزماری را میتواند در غذا ها استفاده کنید.

کلام آخر:

همه گیاهان حاوی خواص فراوانی هستند که علاوه بر افزایش سلامتی به درمان افسردگی نیز کمک میکند. با استفاده از گیاهانی همچون دارچین-سیب-گشنیز و ریحان میتوانید علائم افسردگی را کاهش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.