دسته‌بندی نشده

غضروف ساز خوب چیست؟

غضروف در داروسازم دات کام

غضروف ساز خوب چیست؟

غضروف ساز خوب چیست؟

غضروف یا کارتیلاژ استخوان قابل ارتجاعی است که در انتهای هر استخوانی قرار دارد و محل متصل شدن آن به دیگر استخوان هاست و همچنین از ساییده شدن استخوان ها به روی هم جلوگیری میکند. و حرکت مفاصل را ساده تر میکند. غضروف ها بافتی شبیه بافت استخوان دارد اما بر خلاف آن املاح کلسیوم در بین آنها رسوب نمیکند به همین خاطر قابلیت ارتجاعی دارد.

غضروف در اندام های بازو-شانه-زانو-آرنج و…. ممکن است آسیب ببیند. کسانی کار و یا ورزش سنگین میکنند وزن بالا و تغذیه نامناسب همگی از عوامل آسیب غضروف است. اگر مشکل غضروف داشته باشید باید هرچه سریع تر رفع شود زیرا که در غیر این صورت باعث ناتوانی در حرکت میشود و عوارض غیر قابل جبرانی دارد. در این میان درمان های متفاوتی برای ترمیم غضروف وجود دارد که یکی از آنها درمان با قرص و دارو است. همچنین عواملی همچون کهولت و پیری در از بین رفتن غضروف ها تاثیر زیادی دارد.

غضروف ساز خوب چیست؟

بیماری های غضروف و آرتروز:

التهاب و تورم و ناتوانی در حرکت از جمله علائم بیماری های استخوان و غضروف است. هنگامی که به مدت طولانی و و با حجم زیاد کار یا ورزش میکنید غضروف ها از بین رفته و سبب به هم ساییده شدن استخوان ها میشود. این مشکل در بین افراد شاغل-ورزشکار و سنگین وزن بیشتر از سایرین مشهود است. در کنار همه اینها افزایش سن نیز در مبتلا شدن به این بیماری بی تاثیر نیست.

قرص های غضروف ساز چیست؟

یوروویتال داروسازم دات کام

موارد مصرف یوروویتال

بیماری آرتریت روماتوئید:

این بیماری به روماتیسم معروف است و نوعی بیماری خود ایمنی محسوب میشود.این بیماری آنتی بادی را علیه بافت های خود تولید میکند. در نتیجه سبب آسیب دیدن مفاصل میشود و مشکلاتی همانند تورم- قرمزی – درد و همچنین احساس داغی میشود. از عوارض روماتوئید میتوان به خستگی-سر درد- کم اشتهایی و همچنین خواب آلودگی اشاره کرد.

 

غضروف ساز خوب چیست؟

برخی بر این باورند که قرص های غضروف ساز کارایی خاصی ندارد اما پزشکان تجویز قرص های را برای تسکین درد های مفصلی تجویز میکنند. که با کاهش درد و مشکلات مفصلی حال بیمار را بهتر میکند. قرص های یوروویتال با سرعت بخشیدن به روند درمان به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *