دسته‌بندی نشده

نقش مکمل پدیاشور در افزایش قد و وزن کودک

نقش مکمل پدیاشور در افزایش قد و وزن کودک

خیلی از پدرها و مادرها نگران لاغر بودن و رشد کم کودکشان هستن این امر مهمی است ولی راه هایی برای وزن دهی و رشد قد کودک وجود دارد که می تواند والدین را از نگرانی بیرون آورد.

راه هایی مثل خوردن مواد غذایی خوب ،استفاده از مکمل های مناسب،رساندن کالری با اندازه ی کافی به بدن،ویتامین های مهم و …

ما در این مقاله به معرفی مکمل غذایی پدیا شور می پردازیم که بدانید شیرخشک پدیاشور چیست؟ این مکمل را می توانید از داروخانه آنلاین داروسازم سفارش دهید.

مکمل پدیاشور چیست؟

مکمل کامل و مفید پدیاشور چیست؟ پدیاشور دارای سینبیوتیک است وسیمبیوتیک ها شامل پری بیوتیک و پروبیوتیک می باشد که پری بیوتیک ها همان FOS هستند که باعث تقویت و همینطور رشد پروبیوتیک ها می شود.

کار سینبیوتیک این است که باعث متوقف شدن رشد باکتری های بیماری زا می شود و سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند.

پدیاشور دارای تاییدیه بالینی می باشد و تمام ویتامین ها، مواد معدنی، موادغذایی مورد نیاز بدن کودک را تامین می نماید حتی برای کودکانی که به کمبود لاکتوز دچار هستن مناسب است.

نقش مکمل پدیاشور در افزایش وزن کودکان

مکمل پدیاشور برای افزایش قد و برای چاقی بسیار موثر می باشد  همانطور که میدانید هر ویتامینی کاربرد خاص خود را برای بدن دارد یکسری از ویتامین ها برای رشد مو هستند برای مثال قرص یونی زینک که تمام ویتامین هایی که برای رشد مو و تقویت ناخن وجود دارد را در خود جای داده علاوه بر آن قرص پیلفود که برای رشد مو بی نظیر می باشد.

یکسری از ویتامین ها برای ناخن موثر هستند مثل مکمل هیرویت که علاوه بر ناخن به تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می باشد. یکسری برای روشن شدن پوست مثل قرص پیگمنتا که با مصرف یک الی دو دوره استفاده شاهد روشن شده پوست خود می شوید و پدیاشور برای افزایش قد می باشد که ویتامین هایی که در پودر پدیاشور وجود دارد برای رشد قد و وزن دهی مناسب است پس با خیال راحت هم برای کودکان هم برای بزرگسالان می توانید تهیه فرمایید.

پودر پدیاشور برای کودکان و برای بزرگسالان 2 تا 10 سال به جهت چاقی و تامین مواد معدنی،مواد غذایی،کربوهیدرات و .. مناسب است.

ولی به صورت کلی برای هر فردی که دنبال راهی برای چاق شدن است پدیاشور خیلی مناسب و پرطرفدار است پس پودر پدیاشور برای بزرگسالان هم بسیار تاثیرگذار می باشد و کلا شیرخشک پدیاشور برای چاقی از بین همه ی شیرهای دیگر خیلی پرطرفدار و تاثیرگذار است.

نحوه مصرف پدیاشور به چه صورت است؟

دستور مصرف پودر شیرپدیاشور و یا نحوه مصرف پدیاشور به این صورت است که:

190 میلی لیتر آب سرد را در داخل لیوان ریخته و 5 پیمانه پودر به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم تا یکدست شود.

برای کودکان 2تا6 سال اگر 1000میلی لیتر روزانه مصرف شود و برای کودکان 7 سال به بالا اگر 1500 میلی لیتر پودر پدیاشور مصرف شود مواد معدنی،مواد غذایی و ویتامین های بدن را تامین می کند.پدیاشور طعم وانیل دارد و خوشمزه است.

هشدار برای مصرف پودر پدیاشور

  • افرادی که آلرژی خاصی دارند با پزشک مشورت شود.
  • در بیماری گالاکتوزمیا مصرف نشــود.
  • در کودکان زیر یک سال مصرف نشود.

پدیاشور ایرانی بخریم یا خارجی؟

پدیاشور هم مانند خیلی از مکل ها هم ایزانی دارد و هم خارجی پس فرق پدیاشور ایرانی با خارجی در چیست ؟تصمیم گیری برای انتخاب پدیاشور ایرانی با خارجی به شناخت فرد از این دو محصول بستگی دارد.

پدیاشور خارجی همانند پدیاشور ایرانی از مواد غذایی،مواد معدنی،کربوهیدرات و … ساخته شده ولی به دلیل شهرت،برند و قیمت بالا افراد بیشتر جذب پدیاشور خارجی می شدند ولی افراد به تازگی و با علم بر اینکه متوجه شدند هر دو محصول خوبی هستندو ترکیباتشان مثل هم می باشد فروش پدیاشور ایرانی هم در داروخانه ها و سایت های آنلاین مکمل بیشتر شده است.

پس بدانید محصول ایرانی پودر پدیاشور برای کودکان و بزرگسالان هم با رعایت اصول بهداشتی و استانداردها و مقررات کیفیت موجود برای محصول در نظر گرفته شده.

سوالات متداول

آیا بزرگسالان هم می توانند پدیاشور مصرف کنند؟

بله برای بزرگسالان هم به جهت چاقی قابل استفاده می باشد.

عوارض شیرخشک پدیاشور چیست؟

تا به حال عوارضی برای پدیاشور ثبت نشده چون جزو مکمل های غذایی و رشد کودک هستند ولی اگر کودک شما کودکی است که آلرژی دارد قبل از استفاده از پودر پدیاشور با پزشک مشورت کنید.

تفاوت شیرمایع پدیاشور و پودر پدیاشور چیست؟

پودر پدیاشور همان شیرمایع پدیاشور است که خواص آنها یکی است و به دو شکل به فروش میرسد و هیچ فرقی در این دو محصول وجود ندارد و شیرمایع پدیاشور را به سختی می توان تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.