آرایشی بهداشتی

ضدآفتاب بر پایه آب

کرم ضدآفتاب چیست؟

فیوژن واتر 

تکنولوژی فیوژن واتر بدین معناست که محصول بر پایه آب بوده و بدون به جای گذاشتن اثری چربی را جذب میکند.کرم ضدآفتاب فیوژن واتر دارای این تکنولوژی است.


ضدآفتاب فیوژن واتر بر پایه آب 

ضدآفتاب فیوژن واترژنوبیوتیک بر پایه آب است و در برابر تعریق و اب مقاوم است . دارای بافتی بسیار سبک است که همین باعث شده به سرعت جذب پوست شود . در این محصول از فیلتر های UV استفاده شده که از وارد شدن آسیب به ساختار DNA پوست شما و بروز افتاب سوختگی چلوگیری کرده و از پوست شما به بهترین شکل محافظت میکند علاوه بر این محصول دارای ویتامین E که خنثی کننده رادیکال های آزاد است که تیرگی و کدری پوست را برطرف میکند .همچنین عصاره آلوئورا ی موجود در این محصول به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی بسیار بالا از خشکی و دهیدراته شدن پوست جلوگیری کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش میدهد.


این کرم مخصوص انواع پوست طراحی شده است .


روش مصرف کرم ضدآفتاب فیوژن واتر:

15 الی 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید استفاده شود.

  • ابتدا پوست را شست و شو داده و سپس به اندازه 2.5 بند انگشت روی پوست گذاشته و ماساژ دهیئ تا جذب شود .
  • این ضد افتاب هر 2 الی 4 ساعت باید تمدید شود.

ترکیبات استفاده شده در کرم ضدآفتاب فیوژن واتر:

سدیم هیالورونات، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزوئیل هگزیل بنزوات، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اتیل هگزیل پلی هیدروکسی استئارات، گلیسیرین، تری هالوز، اوره، اوسرین، پنتیلن گلایکول، گلیسیریل پلی آکریلات، آلژین، کاپریلیل گلایکول، پولوآن، دی سدیم فسفات، پتاسیم فسفات، بوتیلن گلایکول، گلیسیریل استئارات، پی ای جی -۱۰۰ استئارات، دایمتکیون، سدیم پلی آکریلات، تری دست -۸، پانتنول، ویتامین B۵، پی ای جی -۱۰ دایمتیکون، سدیم پلی آکریلات، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، توکوفریل استات، عصاره برگ آلوئه ورا، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه


نکته مهم

اولین و اساسی ترین قدم برای استفاده از ضدآفتاب انتخاب بهترین آن است اما این تنها نیمی از راه است. مهم ترین نکته این است که چگونه از ضدآفتاب فیوژن واتر نگهداری کنیم تا فاسد نشود چراکه استفاده از ضدآفتاب فاسد شده آسیب رسان است.

چگونه کرم ضدآقتاب فاسد شده را تشخیص دهیم؟ 

  • اولین عمل چک کردن تاریخ انقضای محصول است .اگر تاریخ انقضای محصول تمام شده است از آن استفاده نکنید.
  • شما تنها به تاریخ انقضا اکتفا نکنید توصیه میشود توجه بیشتری به فرمول آن داشته باشید.اگر بطری را فشردید و مایعی روان شد ریسک استفاده از کرم را نکنید.

چگونه از ضدآفتاب نگهداری کنیم؟

  • ضدآفتاب را دور از نور نگهدارید.
  • آن را خنک نگهدارید.
  • از رطوبت دور نگهدارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.