دسته‌بندی نشده

بهترین ترمیم کننده چیست؟

کرم ترمیم کننده

بهترین ترمیم کننده چیست؟

بهترین کرم ترمیم کننده چیست؟ یک محصول مراقبت از پوست برای بازسازی و ترمیم بافت پوست است.این محصول برای از بین بردن جای جوش/جای بخیه/بریدگی/لیزر وآفتاب سوختگی لایه میانی پوست واپیدرم اسیب می بیند.

درصورتی که بریدگی عمیق باشد ممکن است لایه زیرین اپیدرم چربی ها و عضلات نیز درگیر شوند.محصولات ترمیم کننده پوست دارای ترکیبات ضد التهابی مرطوب کننده و مواد فعال است.


چرا به کرم ترمیم کننده پوست نیاز داریم؟

همیشه اولین سوال که در مورد کرم های ترمیم کننده پیش می آید این است که کرم ترمیم کننده برای چی خوب است؟در جواب باید گفت برای بریدگی/خراشیدگی/ سوختگی ها یا آفتاب سوختگی وزخم ها فقط لایه اپیدرم پوست یعنی درم آسیب می بیند.درچنین شرایطی هم زمان با اینکه شما از زخم ها مراقبت می کنید.باید از کرم ترمیم کننده هم استفاده کنید.


کرم ترمیم کننده پوست چه کار می کند؟

کرم ترمیم کننده پوست اثرات ضد التهابی مرطوب کنندگی محافظت کنندگی بالایی دارند.در عین حال مهم ترین کاری که این نوع از کرم انجام می دهند.افزایش سرعت بازسازی پوست وفعال کردن مکانیزم های ترمیمی است.اثرات ضدالتهابی و ضد دردی هم این محصولات دارند.سوزش /درد/خارش محل زخم را کاهش می دهند.و احساس ناراحتی را ازشما دور میکند.از طرفی مرطوب نگهداشتن سطح زخم مانع تبخیر آب از بافت تازه شکل گرفته است.


مزایای استفاده از کرم ترمیم کننده

*ضد عفونی کننده و تمیز نگهداشتن محل زخم/جوش آسیب پوستی

*رفع قرمزی زخم ها یا لکه

*کمک به رفع کک ومک

*از بین بردن اثر آفتاب سوختگی

*تنظیم رطوبت و چربی پوست آسیب دیدگی


بهترین کرم ترمیم کننده میموزا سی گل 

این کرم ترمیم کننده محصولی گیاهی ومنحصر به فرد برای پوست آسیب دیده شما است.این محصول حاوی ویتامین E/عصاره پنبه دانه و دارای ترکیبات ضد التهابی است.این کرم به رفع سوزش,قرمزی والتهاب پوست بد از لایه برداری لیزر و اپلاسیون کمک می کند.

از طرف دیگر میموزا برای درمان و ترمیم زخم های سطحی نیز یک گزینه مناسب است.جرا که با تحریک ساخت کلاژن سرعت ترمیم بافت را افزایش میدهد.


کرم ترمیم کننده درمالیفت

کرم بازسازی کننده درمالیفت حاوی ترکیب گیاهی موثر مثل عصاره گل ساعتی است.که به بازسازی و ترمیم آسیب دیده کمک می کند.در این محصول بک کمپلکس ترمیم کننده نیز یافت می شود.با ایجاد سد دفاعی بر روی پوست التهاب قرمزی پوست را کاهش می دهند.عصاره کالاندولا موجود در کرم درمالیفت دارای خاصیت التهابی و ضد قارچی بوده و برای درمان زخم مناسب است.


کرم ترمیم کننده سینره

دارای خاصیت ضد التهابی,مرطوب کنندگیو محافظت کنندگی بالا بوده سرعت بازسازی و ترمیم زخم را افزایش میدهند.این کرم یک لایه محافظتی بر روی زخم ایجاد کرده با حفظ رطوبت بافت از خشک شدن زخم و رطوبت بافت از خشک شدن زخم و خونریزی مجدد جلوگیری می کنند.


ترمیم کننده اریکه

کرم ترمیم کننده اریکه ساخت کشور فرانسه هست بهترین نوع ترمیم کننده می باشد.کرم ترمیم کننده اریکه می توانند عفونت را از بین ببرد.بهترین کرم ترمیم کننده می باشد به دلییل داشتن گیاه آلوئه ورا باعث به گردش در آمدن خون در محل سوختگی می شود.این کرم خاصیت مرطوب کنندگی دارد و به پاک سازی پوست کمک می کند.


تفاوت کرم ترمیم کننده با پماد ترمیم کننده چیست؟

تفاوت کرم ترمیم کننده با پماد ترمیم کننده در مواد به کار رفته آن و ساخت شان است.به طور کلی کلاژن و لانولین از مواد به کار رفته در این محصول هستند.که معمولا مقدار آن در کرم ها بیشتر از پمادهاست.همچنین روش استفاده از هرکدام نیز متفاوت بوده است.که کرم ها به صورت مالشی وضربه ایی به پوست جذب می شوند.

هم چنین کاربرد کرم های ترمیم کننده بیشتر است.وبه غیر از زخم های کوچک میتواند جای جوش و تبخال را از بین ببرد.


کرم ترمیم کننده ایرانی بخریم یا خارجی چیست؟

کرم ترمیم کننده ایرانی با پوست ما سازگاری بیشتری دارد.اما کرم ترمیم کننده خارجی کیفیت بسیار بالایی داشته و مواد به کار رفته در آن بسیار خاص است.که تاثییر خود را در سریع ترین حالت ممکن می گذارد به علاوه بعضی از کرم ها خواص دیگری مانند کلاژن سازی نیز دارند.که با شفاف سازی وبازسازی سلول های مرده نیز کمک می کند.درمقابل کرم ترمیم کننده ایرانی تاثیر گذاری کمتری نسبت به کرم خارجی دارند.


نحوه انتخاب یک ترمیم کننده مناسب

کرم ترمیم به 3دسته ملایم متوسط وقوی تقسیم بندی کرد.کرم های ملایم معمولا برای درمان زخم های سطحی التهاب وقرمزی ناشی از آفتاب سوختگی ویا رفع جای جوش مورد استفاده قرار می گیرد.کرم های متوسط نیز برای رفع جای و اسکار عمیق,زخم ها یا سوختگی خفیف کاربرد دارند.


مزایای بهترین کرم ترمیم کننده چیست؟

*پیشگیری از عفونت وزخم

*کاهش سوزش و خارش

*رفع جای جوش و جای زخم

*رفع اثرات نا خوشایند آفتاب سوختگی


اگر کرم ترمیم کننده جواب نداد چه کنیم؟

سرعت ترمیم پوست در بدن افراد مختلف است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد.

میکرونیدلینگ یک روش بسیار موثر برای حفظ جای جوش و لکه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *