دسته‌بندی نشده

بهترین داروی شپش چیست؟

بهترین داروی شپش چیست؟

شپش چیست؟

بهترین داروی شپش چیست؟

شپش انگلی بی بال که 2 تا 3 میلی متر است در سر انسان زندگی می کند

و از خون انسان تغذیه میکند.

 

مراحل رشد شپش:

بهترین داروی شپش چیست؟

شپش ها طی سه مرحله بالغ میشوند .

که مرحله ی اول همان تخم شپش  که رشک نام دارد بیضی شکل و سفید رنگ بوده که به موها و درز لباس ها می چسبد که روی ساقه ی مو به مدت یک هفته میماند تا شپش نوزاد متولد شود.بعد از یک هفته نوزاد شپش به شپش بالغ تبدیل می شود که این شپش بمدت 30 روز روی سر انسان زندگی میکند و از خون انسان تغذیه میکند.

 

انواع شپش:

بهترین داروی شپش چیست؟

شپش ناحیه تناسلی:ریزترین نوع شپش است که در میان موهای زائد اندام تناسلی با ظاهری مشابه خرچنگ زندگی میکند که از طریق میزبان با روابط جنسی قابل انتقال به دیگری است.

شپش سر:این نوع شپش شایع ترین نوع شپش است که بدون تغذیه از میزبان زنده نمی ماند و در ساقه موی سر وجود دارد و از خون انسان تغذیه میکند.

شپش بدن:این نوع از شپش روی بدن انسان وجود دارد و عامل انتقال برخی از بیماری ها مانند تیفوس و تب سنگر و تب راجعه می باشد.

 

 

راههای انتقال شپش:

شپش ها چون بال ندارند تا از طریق پرواز قابل انتقال باشند پس بنابراین تنها از طریق تماس مستقیم منتقل میشوند.
بطوریکه شپش سر از طریق شانه و گیره سر و حوله سر یا روسری و تماس مستقیم سر آلوده به دیگری منتقل میشود.

شپش تناسلی فقط از طریق ارتباط جنسی قابل انتقال است.

شپش بدن نیز تنها از طریق تماس مستقیم بدن آلوده با بدن سالم قابل انتقال است.

 

علائم ابتلا به شپش:

بهترین داروی شپش چیست؟

مشاهده حشره شپش در سطوح آلوده
خارش
التهاب و قرمزی ناشی از خاروندن
از دست دادن آرامش و تمرکز هنگام خوابیدن به علت خاروندن زیاد

ازبین بردن شپش چند مرحله دارد؟

مرحله اول کشتن شپش هاست.

مرحله دوم کشتن و برداشتن شپش ها از سطوح آلوده است.

مرحله سوم ضدعفونی کردن نواحی درگیر و آلوده است.

 

بهترین داروی شپش چیست؟

داروهای از بین برنده ی شپش بصورت شامپو و اسپری و محلول ضد شپش عرضه شده اند.
که در ادامه با برخی از محصولات آشنا میشویم و مورد بررسی قرار میگیرند.

 

شامپو و روغن مناسب دفع شپش نلا:

"بهترین

بهترین داروی شپش چیست؟

این پک حاوی شامپو و روغن و شانه و کلاه یکبار مصرف است. که مصرف آن محدودیت سنی و جنسی ندارد.

طریقه مصرف:

قبل از خیس نمودن موها ، از روغن گیاهی نلا که حاوی روغن زئامایس و برگاموت و نارگیل و روغن درخت چای و روغن سیاه دانه ،روغن میخک و ویتامین ای است به مقدار کافی به کل موها و پوست سر مالیده بطوریکه تمام قسمت آغشته شود سپس کلاه داخل پک بمدت 30دقیقه روی سر قرار بگیرد و بعد از اتمام این مرحله نوبت به شست و شوی موی سر با شامپو روزانه داخل پک و آب گرم است که این عمل باید هر سه روز انجام گیرد تا شپش ها بطور کامل از سر محو شوند.

 

سرم مو برطرف کننده شپش موی سر پریم:

بهترین داروی شپش چیست؟

بهترین داروی شپش چیست؟

این سرم حاوی 92 درصد دایمتیکون ،روغن گریپ فروت و عصاره لاواندر است که مورد مصرف بزرگسالان و کودکان بالای دو سال است.این سرم جهت ازبین بردن شپش بالغ در 58 ثانیه و تخم آن در 8 ساعت بکار می رود.اثر گذاری این سرم پس از اولین مصرف خیلی فوری حاصل میشود.

اثر گذاری:

سرم ضد شپش پریم به جهت از بین بردن فیزیکی شپش در مو و پوست سر آلوده طراحی شده است.این فرآورده فاقد مواد سمی بوده و بصورت عمیق در مجرای تنفسی شپش ،لارو و تخم شپش نفوذ می کند و با جایگزینی به جای هوا،شپش را در سه مرحله از تخم تا شپش بالغ ازبین میبرد.

روش مصرف:

موهای خشک با سرم مو ضد شپش پریم به خوبی آغشته میشود بطوریکه با کلاه مخصوص بمدت 8 ساعت رو موهای سر باقی بماند تا خشک شود و سپس با یک شامپوی معمولی شست و شوی موها انجام میگیرد.این عمل هر 10 روز پس از درمان ادامه می یابد.

 

محلول ضد شپش نایلیس:

بهترین داروی شپش چیست؟

بهترین داروی شپش چیست؟

اسکلت شپش با نوعی موم که از جنس هیدروکربن ها پوشیده شده و این پوشش در حفظ آب بدن حشره موثر است.زمانی که این پوشش از بین برود ،حشره شروع به از دست دادن آب میکند که این عمل منجر به مرگ شپش میشود.

اثر گذاری محلول ضد شپش نایلیس:

زمانی که شپش تخم گذاری می کند.

پس از 5 تا 6 روز لایه ای که اطراف تخم شپش ایجاد میشود با استفاده از ترکیب محلول ضد شپش نایلیس قابل تخریب است  و از آنجایی که بازه زمانی رشد شپش ها 7 روز است لازم است که بعد از هفت روز از اولین مصرف ،جهت ازبین بردن تخم شپش ها دوباره از این محلول استفاده شود تا مانع تکثیر آنها گردد.

 

روش مصرف:

محلول ضد شپش نایلیس رو به موهای خشک طوری اسپری کنید که موها کاملا مرطوب شوند سپس سر خود را بمدت 10 دقیقه ماساژ داده و با شانه بطور کامل شانه کنید و در پایان با شامپو و آب گرم بخوبی شست و شو دهید و آبکشی نمایید.

این عمل 7 روز بعد دوباره تکرار شود.

 

اسپری جلوگیری از انتقال شپش نلا:

اسپری جلوگیری از انتقال شپش حاوی عصاره ی گیاهی و بدون عوارض جانبی بوده که عاری از مواد سمی می باشد و از فاصله 10سانتی متری بر روی تمام موهای سر اسپری میشود .

این عمل بهتر است هنگام خروج از منزل انجام شود.در طول روز نیز می توان به دفعات از این اسپری استفاده کرد .این محلول از انتقال شپش از فرد بیمار به فرد سالم جلوگیری کرده و افراد سالم ،از ابتلا به شپش مصون خواهند بود.بعد از استفاده ، موها چرب نشده و نیازی به شستشو ندارند.

 

اسپری دافع حشرات البسه درمین:

"بهترین

این اسپری بدون بو و حاوی پرمترین است که می توانید آنرا بر روی لباسها ،ملحفه،رختخواب،توری و پرده و وسایل  منزل اسپری نمایید.

اسپری درمین بمدت 6 هفته ماندگاری دارد و هیچ آسیبی به لباس نمی رساند و میتوان در پارچه های حساس مثل پارچه های ابریشمی نیز مورد استفاده قرار گیرد.درواقع اسپری دافع حشرات درمین جانشین مناسبی برای جوشاندن لباس ها و ملحفه های افراد مبتلا به شپش سر می باشد.

استفاده از اسپری دافع حشرات درمین بسیار ساده است و از بیماری و عوارض ناشی از نیش انوع حشرات ، انتقال شپش سر جلوگیری می کند.

 

روش مصرف:

اسپری دافع حشرات البسه درمین را بر روی سطوح و لباس در فضای باز کاملا اسپری نمایید .سپس بعد از خشک شدن لباس ها مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.