دسته‌بندی نشده

بهترین لایه بردار پوست چیست؟

بهترین لایه بردار پوست چیست؟

بهترین لایه بردار پوست چیست؟ پوست همه ما در طول روز با آلودگی های فراوانی مواجه است. این آلودگی ها سبب به وجود آمدن لایه ای سیاه بر روی پوست به مرور زمان میشود. سلول های مرده روی پوست باعث بد به نظر رسیدن چهره و حتی باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد میشود. از این رو شرکت های مختلف به فکر ساختن کرم های لایه بردار با اثر لایه برداری قوی افتادند. انتخاب یک کرم لایه بردار مناسب میتواند سرنوشت پوست شما را در آینده تغییر دهد.

کرم های لایه بردار معمولا از کیفیت مناسبی برای نواحی مختلفی از بدن کاربرد دارند. از بهترین برند های موجود در بازار برای کرم لایه بردار میتوان به برند های پریم، ژاک آندرل، آردن فیس دوکس و… اشاره کرد. طبق نظرسنجی های انجام شده محبوب ترین برند در بین مردم ژاک آندرل میباشد که از خاصیت لایه برداری قوی ای برخوردار است و میتواند پوست شما را به روز اول بازگرداند.

لایه بردار ها به چند دسته مختلف مناسب پوست های چرب، خشک ، پوست های مستعد آکنه، پوست های حساس و پوست های مختلط یا نرمال تقسیم میشوند.

یکی از آیتم های مهم در انتخاب کرم لایه بردار مناسب شناسایی نوع پوست میباشد.

راه های شناسایی نوع پوست:

پوست خشک:

اگر در پوستتان احساس کشیدگی داشتید یا نواحی از آن پوسته پوسته و قرمز میشود این نشان دهنده آن است که شما از پوستی خشک برخوردارید.

پوست چرب:

پوست های چرب معمولا دارای سطحی براق و روغنی میباشد. در این پوست ها جوش فروان ، آکنه و همچنین لک قرمز و جای جوش قابل مشاهده است.

پوست مختلط:

پوست هایی که هم علائم پوست های چرب را دارا میباشند هم پوست های خشک. یعنی در نواحی ای چرب و در نواحی و خشکی دارند.

ژل لایه بردار پریم یکی از بهترین لایه بردار ها به شمار میرودو این ژل با تنظیم ترشح چربی باعث به وجود آمدن ترکیبات ضد باکتری میشود و از به وجود آمدن باکتری های آکنه زا در پوست چرب میشود. این محصول سبب از بین رفتن سلول های مرده پوست و چربی های اضافه و همچنین جوش های سر سیاه میشوند.

کرم لایه بردار پریم داروسازم دات کام

بهترین کرم لایه بردار

کرم لایه بردار ژاک آندرل:

دارای خواص روشن کنندگی، آبرسانی و همچنین حاوی ویتامین c و E میباشد و برای کاهش و رفع تیرگی های پوستی به کار میرود.

کرم لایه بردار ژاک آندرل

بهترین کرم لایه بردار

کرم لایه بردار فیس دوکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *