دسته‌بندی نشده

فرق تونیک و تونر چیست؟

تونیک و تونر در داروسازم

فرق تونیک و تونر چیست؟

فرق تونیک و تونر چیست؟ تونرها برای پاکسازی عمیق پوست استفاده میشود و به شکل مایع هستند تونرها بعد از شست و شوی صورت قابل استفاده است تا PHپوست را متعادل کرده و حاصل مواد شوینده ی پوست را از بین ببرد.امکان دارد برخی از تونرهای حاوی الکل رطوبت و چربی مورد لازم پوست را از بین برده و پوست را خشک تر کننده .

تونیک چیست ؟

تونیک ها ازپاک کننده ها به حساب می آیندو حاوی PHخنثی میباشند. وبه عبارتی جایگزین تونرها هستند.تونیک ها و تونر هردو به بستن منافذ پوست کمک بسزایی میکنند .تونیک ها حاوی گلاب و عصاره ی برخی از میوه هاو گیاهان می باشند.


مقایسه ی تونیک و تونر

تونیک و تونر هر دو به جمع کردن منافذ باز پوست وبه جلوگیری از ایجاد آکنه های پوستی کمک میکنند.تونیک ها مناسب انواع پوست هاست اما برای پوست های خشک مناسب تر است زیرا رطوبت رسانی تونیک ها بیشتر از تونرهاست و باعث لطافت و جلوگیری از ایجاد زودرس چین و چروک میشود همچنین یکی از تفاوت های قابل توجه تونیک با تونر ها این است که تونیک ها بیشتر برای پوست خشک مناسبند و تونرها چربی پوست را از بین میبرند و مناسب افرادیست که از چربی بیش از حد پوست رنج میبرند .تونیک ها بدلیل ساختار گیاهی که دارد به تسکین التهاب پوست و نیز رفع پف دور چشم کمک بسزایی میکند.

 

فرق تونیک و تونر چیست؟

تونیک مناسب پوست سی گل

معرفی تونیک سی گل

تونیک سی گل از پرفروش ترین تونیک ها به حساب می آید و حاوی عصاره عسل و گل رز است که آلودگی های روی پوست را از بین میبرد.

به بازسازی و ترمیم بافت پوست کمک میکند و ایجاد چین و چروک را عقب می اندازد .آقایان نیز میتوانند از این محصول و یا هر تونیک دیگری استفاده نمایند.

پیش از مصرف هر تونیکی ابتدا مقداری از آن را روی لاله ی گوش تست کنید و در صورت نداشتن حساسیت برای پوست صورت استفاده نمایید.


تونیک چیست؟

معرفی تونیک پاک کننده صورت

تونیک یک پاک کننده پوست از چربی و تعرق و آلودگیهاست و منافذ باز را جمع میکندلازم به ذکر است که برای پاک کردن آرایش هم قابل استفاده می باشد.برای استفاده از این محلول از یک تکه پنبه ی تمیز استفاده نمائید ،مقداری از محلول را روی پنبه ریخته و روی صورت به آهستگی و به شکل دایره دایره بمالید.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.