دسته‌بندی نشده

رشد سریع مو در یک ماه!

نورکرین

رشد سریع مو در یک ماه؟

به طور کل ریزش مو چیست؟

نورکرین ریزش مو می تواند فقط پوست سر یا کل بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد و می تواند موقت یا دائمی باشد. این می تواند نتیجه وراثت، تغییرات هورمونی، شرایط پزشکی یا بخشی طبیعی از افزایش سن باشد. هر کسی ممکن است موهای سر خود را از دست بدهد، اما در مردان شایع تر است.

طاسی معمولاً به ریزش بیش از حد مو از پوست سر شما اشاره دارد. ریزش موی ارثی با افزایش سن شایع ترین علت طاسی است. برخی از افراد ترجیح می دهند اجازه دهند ریزش موی خود بدون درمان و پنهان ادامه یابد. برخی دیگر ممکن است آن را با مدل مو، آرایش، کلاه یا روسری بپوشانند. و برخی دیگر یکی از درمان های موجود را برای جلوگیری از ریزش بیشتر مو یا بازگرداندن رشد انتخاب می کنند.

ریزش مو بر روی پوست سر یا پوست روی سطوح مختلف پوست با توجه به چرخه زندگی مو رخ می دهد که با افزایش سن بدتر می شود، می ریزد و دوباره رشد می کند. ریزش مو همچنین می تواند به دلیل وراثت، هورمون ها، بیماری، سن و استرس باشد که منجر به ریزش مو، نازک شدن مو، آلوپسی آره آتا، تلوژن افلوویوم یا ریزش موی زودرس می شود که تأثیر منفی بر شخصیت، اعتماد به نفس و استرس دارد. کسانی که ریزش موی غیرطبیعی، نازک شدن موها یا طاسی را تجربه می کنند باید به دنبال یک تشخیص کامل، سیستماتیک و درمان مناسب برای تشویق رشد موهای جدید با قدرت و کیفیت باشند.

 

چه چیزی باعث ریزش مو می شود؟

ریزش مو می تواند به دلیل عوامل متعددی باشد که می تواند از کودکی تا بزرگسالی بدون در نظر گرفتن جنسیت یا سن رخ دهد. علاوه بر این، ریزش مو می تواند علامت هشدار دهنده یک بیماری زمینه ای یا نقطه شروع ریزش دائمی مو یا طاسی در آینده باشد که می تواند تأثیر منفی بر شخصیت و ذهنیت داشته باشد. ریزش مو در درجه اول دو نوع است که به شرح زیر است:

آلوپسی زخمی نوعی ریزش مو است که در آن سلول های سلول های فولیکول مو به طور دائمی آسیب می بینند تا جایی که قادر به تولید سلول های موی جدید نیستند.

نورکرین چیست ؟

نورکرین یک مکمل ایمن، طبیعی و بدون دارو است که حاوی ماده فعال منحصر به فرد Marilex است که فقط در محصولات نورکرین یافت می شود. ثابت شده است که به حمایت و حفظ چرخه رشد مو کمک می کند. مکانیسمی که رشد مو را کنترل می کند. به حفظ رشد موهای قوی، طبیعی و سالم کمک می کند.

چرخه رشد موی زنان می تواند تحت تأثیر عوامل زیادی قرار گیرد، به عنوان مثال:

  1. فشار
  2. ژنتیک
  3. دیابت
  4. تغذیه ضعیف
  5. پرکاری تیروئید
  6. کلسترول
  7. دارو
  8. مواد شیمیایی
  9. زایمان
  10. فشار خون
  11. هورمون ها
  12. مدل مو

قرص نورکرین آقایان فارمامدیکو 60 عددی Pharma Medico Nourkrin Men 60 Tablets

 

قرص نورکرین بانوان فارمامدیکو ۶۰ عدد Nourkrin Extra Strength Tablet for Women 60 Tabs

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *