دسته‌بندی نشده

چگونه پوستی شفاف و یکدست داشته باشیم؟

چرا به تیرگی پوست مبتلا می شویم؟

انرژی پرتوهای فرابنفش نور خورشید توسط ملانین جذب می شود تا به این طریق از طریق آسیب دیدن پوست جلوگیری کند. این موضوع نیز به نوبه خود میتواند باعث تیره تر شدن نواحی پوست و یا هایپرپیگمانتاسیون شود. در برخی موارد در اثر تغیرات هورمونی ( به عنوان مثال در موارد بارداری یا مصرف دارو های ضد بارداری) یا وجود اختلالات و بیماری های خاص ایجاد می شود.

تیرگی پوست همچنین در اثر ترکیبی از عوامل نظیر قرارگیری در معرض نور آفتاب و یا واکنش های آلرژیک نسبت به مواد گیاهی و شیمیایی خاص نیز ایجاد می شود.تیرگی پوست معمولا بی خطر است اما از نظر ظاهری می تواند برایتان مشکل ساز باشد.

تیرگی پوست به علت لکه های ناشی از آفتاب

لکه های ناشی از آفتاب که به آنها لکه های سن بالا یا پیری می گویند تیرگی های برجسته و قهوه ای رنگ هستند که به مرور زمان ایجاد شده اند و معمولا به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید به وجود می آید. وقتی ملانین ها که عامل تعین کننده رنگ پوست هستند در قسمتی از بدن جمع شده یا تعدادی از آنها در قسمتی از پوست افزایش پیدا می کند لکه های پیری خود را نشان می دهد.بنابراین برای افرادی را که در طول روز مدت زیادی را در معرض نور خورشید هستند این سوال برای آنها پیش می آید که دلیل ظاهر شدن این لکه ها چیست؟ جواب ساده است: اشعه فرا بنفش نور خورشید.

علت تیره شدن پوست و راه های درمان تیرگی پوست | دکتر گیتا مجیدزاده

درمان تیرگی پوست 

کپسول روشن کننده پوست پیگمنتا درمکس

قرص 30 عددی پیگمنتا درمکس یک قرص ضد لک ایرانی است که از برند پارس حیان است که روزانه 2 عدد همراه غذا و با یک لیوان آب مصرف شود. کپسول پیگمنتا با کاهش چین و چروک، با از بین بردن جای جوش ها یک انتخاب مناسب برای برای حفاظت و رفع مشکلات پوستی است.مواد تشکیل دهنده این کپسول ها عبارتند از گلوتاتیون که در قرص ها و کرم ها به منظور سفید کردن پوست استفاده می شود، ویتامین EوC، عصاره دانه انگور به بهبود سلامت پوست کمک می کند.  کپسول پیگمنتا به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از اکسیداسیون سلولی کمک به عمل می آورد. رادیکال های آزاد به عنوان ترکیبات زائد در بدن شناخته می گردند که با واکنش های مختلف شیمیایی سبب آسیب به سلول و بافت های بدن می شود. این رادیکال های آزاد سبب از هم پاشیدگی ساختمان کلاژن و فیبر های الاستین می گردد که نتیجه این از هم پاشیدگی مشکلاتی چون پیری و ایجاد چروک در پوست است. آنتی اکسیدان های موجود در این کپسول با حذف رادیکال های آزادی  ضمن محافظت به سلول و بافت های بدن در برابر عوامل مخرب از پیری و چروکیدگی ساختار پوست نیز جلوگیری می کند.

تاثیرات عصاره دانه انگور :

با استحکام بخشیدن به غشاء سلول ها سبب حفظ ساختار طبیعی سلول ها می شود. روغن دانه انگور که سرشار از آنتی اکسیدان می باشد سبب تقویت ُ استحکام و بهبود ساختار پوست آسیب دیده می گردد.

قیمت و خرید کپسول روشن کننده پوست پیگمنتا درمکس 30 عدد | دارودراگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.