دسته‌بندی نشده

کرم ضد قرمزی چیست ؟

چرا پوست قرمز میشود ؟

کرم ضد قرمزی

قرمزی پوست ، عوامل بسیار زیادی هستند که میتوانند عامل قرمزی پوست ما باشند . از این عوامل محیطی میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

  • آفتاب سوختگی : یکی از رایج ترین دلایل قرمزی پوست آفتاب سوختگی آن است . راهکار مقابله با این اتفاق استفاده از ضد آفتاب های مختلف است اما گاهی حتی با استفاده از ضد آفتاب (به دلیل ریشارژ نکردن دوباره ضد آفتاب یا به مدت طولانی در معرض آفتاب مستقیم قرار داشتن ) پوست دچار قرمزی و التهاب و حتی سوختگی میشود .

  • درماتیت سبورئیک : نوعی از اگزما که باعث ایجاد حساسیت و قرمزی پوست است .این بیماری اینگونه عمل میکند که تعداد زیادی جوش های قرمز روی پوست(به خصوص به روی صورت ) نمایان شده و لکه های قرمزی روز پوست شکل میگیرد . این بیماری حتیدر کودکان نیز دیده میشود .

  • پسوریازیس:زمانی که بدن اقدام به تولید سلول های پوستی بیش از اندازه میکند این بیماری به وجود می اید . اولین علائم این بیماری قرمزی و خارش بیش از حد پوست است این قرمزی به مرور زمان بیشتر و بیشتر شده و در انتها  ظاهری فلس مانند پیدا میکند .

  • زونا : جوش های مانند تاول های قرمز و آبدار روی کمر و شکم و صورت در انتها به کل بدن سرایت  میکند درست همانند آبله مرغان

  • لوپوس : بیماری که سیستم ایمنی بدن را دچار مشکل میکند و باعث میشود تا سیستم ایمنی بجای حمله به عوامل خارجی مضر به بافت بدن حمله کند .این حمله باعث اسیب به بدن میشود و این آسیب ممکن است به صورت قرمزی پوست صورت نمایان شود .

  • الرژی به دارو های خاص همچون پنسیلین یا سایر آنتی بیوتیک ها ، داروهای درمان صرع ، داروهای شیمی درمانی ، سلولیت ،داروهای ضد التهابی همانند بروفن یا آسپرین

  • تب اسکارلت : بیماری باکتریایی واگیر داری که در ان پوست صورت بسیار قرمز شده و سردرد و گلو درد و تب و عرق کردن بیش از اندازه دور گردن از علائم شایع این بیماری است .

  • کهیر :اغلب ما با کهیر آشنایی داریم . کهیر نوعی حساسیت پوستی است که فرد را دچار قرمزی شدید پوست و التهاب و ورم و خارش شدید میکند .

  • تغیییر دما  (گرم شدن یا سرد شدن ناگهانی هوا ) باعث گرگرفتگی رگ های خونی میشود . رگ های خونی در اثر گرگرفتگی به سرعت گشاد میشود و سپس به حالت عادی خود بر میگردد اما پس از مدتی قرمزی میتوان بخصوص در ناحیه گونه ها دائمی شود .

  • بعد از اصلاح به وسیله تیغ و بند و وکس و… ممکن است باعث ایجاد جوش و قرمزی بر روی پوست شود . التهاب و سوزش ب روی پوست میشود .

قوی ترین کرم ضد قرمزی چیست ؟

رزلیا درمال فکوس :

کرم ضد قرمزی رزلیا AR ، در عین حال که سبب تقویت دفاع طبیعی پوست میشود ،برای مقابله با کمبود آب پوست و تحریکات پوستی مناسب است .اثر طولانی مدت این محصول به شما کمک میکند تا پوست احساس آرامش ، محافظت ، نرم شدن در طول روز را داشته باشد .

عصاره جو دارای خواصی برای پوست به ویژه نوع حساس است . با ترکیبات فعال آن ، ویتامین  ها ، لیپید ها ، پروتئین ها ،مواد معدنی  ، از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و سبب تسکین پوست میشود .

گلیسیرید های ویتامین F محافظ پوست و احیا کننده بوده ، حاوی اسید های لینولنیک (اسید های چرب ضروری ) است .

از ویتامین اف در مرطوب کننده ها استفاده میشود .پوست خشن ، خشک یا خارش دار را تسکین میدهد .


رزالیفت :

رزالیفت با وجود سوئیتون باعث رفع قرمزی و کبودی و التهاب میشود و همچنین کلاریتا موجود در این محصول باعث از بین رفتن جوش های التهابی شده و قرمزی پوست را به صورت شایانی کم میکند .


کرم ضد قرمزی سوتینگ سنسی رد نئودرم:

این محصول به دلیل وجود کاالاندولا در ترکیبات آن باعث کم شدن التهابات پوستی میشود و از تحرکات پوستی جلوگیری میکند . گلیسیرین باعث مرطوب نگهداشتن پوست از ایجاد ترک و پوسته جلوگیری میکند .


نحوه مصرف این کرم ها

مصرف این کرم ها به صورت روزانه است .

کرم را در دو نوبت صبح و شب به روی نواحی قرمز صورت خود بمالید .


نحوه نگهداری

این محصولات را در جای خشک و به دور از نور خورشید نگهداری کنید .

این محصولات تنها مناسب برای مصارف خارجی است .

قبل از استفاده بر روی صورت تست حساسیت بر روی پوست بازو انجام شود .

از تماس با چشم خودداری شود .

در صورت تماس با چشم با آب فراوان شستو شو شود .

در صورت بروز واکنش حساسیتی شدید مصرف را قطع کرد و به پزشک مراجعه شود

دور از دسترس کودکان نگهداری کنید .

مناسب برای انواع پوست است .


این محصولات را میتوان در سایت داروسازم دات کام پیدا کنید .

برای سفارش محصولات باید به عضویت در سایت اقدام کنید .

برای دسترسی راحت تر میتوانید اپلیکیشن را دانلود نمایید .

در صورت که تمایل به خربد حضوری دارید به ادرس :تهران ، پیروزی ، بلوار ابوذر بعد از پل دوم نبش کوچه ششم غربی داروخانه دکتر حبیبی مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *